سه شنبه 7 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سروی: نمی‌توانیم تکواندوکاران را با مادرشان به مکزیک ببریم

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندوی بانوان کشورمان برای انتخاب نفرات برتر و اعزامی به مسابقات جهانی مکزیک برگزار شد.

زهرا سروی در گفت‌وگو با ایلنا با بیان این مطلب اظهار کرد: اردوی بزرگسالان در حال برگزاری است و تا 20 خرداد فرصت داریم نفرات اصلی را انتخاب کنیم و با توجه به بضاعت فدراسیون و شانس مدال از 6 وزن داخل اردو چند وزن را به مسابقات جهانی مکزیک اعزام خواهیم کرد. این مسابقات 24 تا 31 تیرماه برگزار خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: ما 4 بار تجربه حضور در این مسابقات را داشته‌ایم و البته تاکنون هیچ مدالی کسب نکرده‌ایم. مجموعه فدراسیون و کادر فنی و بازیکنان مجاب شدند این حضور برای آنها باید متفاوت باشد و مطمئنا میدان سختی است. البته عملکرد ورزشکاران قابل قبول بوده و امید کسب مدال هم داریم.
سروی درخصوص برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی پشت درب‌های بسته گفت: مسابقات کاملا رسمی بود و با حضور داوران و هوگوهای الکترونیکی که از هفته قبل اعلام شده بود برگزار شد. می‌خواستیم تغییرات ملی‌پوشان را نسبت به اردوهای قبل محک بزنیم.

وی ادامه داد: بعضی از بازیکنان به حضور مربی و مادرهای خود بسیار وابسته هستند و ما هم نمی‌توانیم بازیکنان را با عوامل خارجی به مسابقات جهانی ببریم. شرایط را طوری فراهم کردیم که با شرایط مسابقات خارجی یکسان باشد و آنها خود را در شرایط مسابقات ببینند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016