سه شنبه 7 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وقتی بمب بی پولی در استقلال ترکید!

تیمی که قهرمان لیگ برتر شده امروز به ویرانه‌ای می‌ماند که نه آرامشی در آن دیده می‌شود و نه پولی.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم فوتبال روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد. این تیم که به جمع 8 تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده و جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برده، این روزها چنان شرایط اسفناکی دارد که گویی بمب‌های حاجی در باشگاه خودی ترکیده است.

دیدار برگشت استقلال و الشباب امارات در مرحله حذفی لیگ قهرمان آسیا آخرین دیدار امیر قلعه‌نوعی و شاگردانش در این فصل بود. پس از این دیدار و در روزی که هواداران تیم آبی‌پوش از صعود تیم خود به جمع 8 تیم برتر قاره‌کهن خوشحال بودند، مصاحبه‌های رنگارنگ بازیکنان استقلال کام همه را تلخ کرد تا مشخص شود استقلال تا باشگاه‌شدن فاصله‌ای به اندازه چند سال نوری دارد. استقلال در لیگ دوازدهم همچون ادوار گذشته از بی پولی رنج می‌برد. در طول فصل شاهد اعتراض خفیف برخی از شاگردان قلعه‌نوعی به خاطر مشکلات مالی بودیم اما در روزهای اخیر و به‌خصوص پس از دیدار برگشت با الشباب

در ورزشگاه آزادی،‌انتقادات بازیکنان به اوج رسید.البته قبل از این دیدار هم فرزاد حاتمی که از بی پولی رنج می‌برد به دفتر فتح‌الله‌زاده رفته و حسابی از خجالت مدیرعامل باشگاه درآمده بود اما دیدار با الشباب که تمام شد، انگار صبر استقلالی‌ها هم تمام شد و شاهد اعتراض بازیکنان این تیم بودیم. مصاحبه‌های رنگارنگ بازیکنان مثل بمب منفجر شد و همه چیز به هم ریخت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



در این بین بحث پرداخت پول‌های پنهانی به برخی از بازیکنان استقلال مطرح می‌شود. این عده معتقد بودند بعضی از بازیکنان تیم به صورت پنهانی از باشگاه پول گرفته‌اند. وقتی اعتراض بازیکنی مثل مجتبی جباری را نشنیدم، بیشتر متقاعد شدیم که باشگاه استقلال بین بازیکنان خود تبعیض قائل شده و بودجه این فصل را درست تقسیم نکرده؛ چراکه جباری بازیکنی نیست که اگر پولش را نگیرد، ساکت بنشیند و اعتراض نکند، به همین دلیل شایعات چند ماه قبل هم شدت گرفت که امثال خسرو حیدری، مهدی رحمتی و مجتبی جباری پول‌شان را گرفته‌اند اما یکسری از بازیکنان همچنان در انتظار مطالبات خود هستند. مصاحبه جنجالی جواد نکونام پس از بازی برگشت با الشباب در کنار صحبت‌های عمران‌زاده، محمدرضایی و... باعث شد تا اوج مشکلات تیم آبی‌پوش تهرانی مشخص شود.

استقلال امروز با تیمی که 2 هفته قبل در میادین حضور داشت، تفاوت‌های زیادی دارد. در آن روزها بازیکنان استقلال تمام تمرکزشان روی موفقیت تیم در آسیا بود اما امروز همه چیز به هم ریخته و هر کسی ساز خودش را می‌زند و کسی هم نیست جوابگوی مردان آبی پوش باشد.

سیستم باشگاهداری به این روش این درست نیست و به همین دلیل است که استقلال با توجه به پشت سر گذاشتن فصلی موفق، امروز آبستن حوادث زیادی است و معلوم نیست برای فصل جدید این تیم با چه شرایطی وارد مسابقات خواهد شد. قعله‌نوعی که همچون سال‌های گذشته چند هفته مانده به اتمام لیگ بحث رفتن خود را مطرح کرده و بازیکنان هم مقابل مدیریت باشگاه ایستاده‌اند.

فتح‌الله‌زاده هم از معرکه دور و در کشوری دیگر به دنبال انجام امورات شخصی‌اش است تا حواشی استقلال هر لحظه بیشتر شده و هواداران استقلال نگران‌تر از همیشه سرنوشت استقلال دغدغه اصلی‌شان شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016