سه شنبه 21 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بانوی کماندار تیم ملی: طلایی شدن کمی سخت است

بانوی کماندار تیم ملی گفت: در جام جهانی ترکیه کسب مدال طلا کمی سخت است، اما به کسب سکو می‌توانم امیدوارم باشم.

مینو عابدی پیش از عزیمت به ترکیه جهت حضور در جام جهانی تیر و کمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، با بیان اینکه وضعیت روحی و جسمانی مطلوبی دارد، اظهار کرد: این دومین حضورم در مسابقات برون مرزی است و در حضور نخست خود در رقابت‌های بین المللی شانگهای چین که در بین 49 نفر به مقام پنجم رسیدم تجربه خوبی اندوختم و مطمئنا در ترکیه عملکرد بهتری خواهم داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این کماندار اصفهانی رشته کامپوند در خصوص اینکه شرایط ایده آل یک ورزشکار تیراندازی با کمان چگونه به دست می‌آید؟ افزود: فکر آرام و آرامش روانی رمز موفقیت در این رشته ورزشی است و خوشبختانه در حال حاضر شرایط روحی و آرامش روانی مطلوبی دارم.

عابدی حریفان اصلی خود در جام جهانی ترکیه را کمانداران آمریکا، کره جنوبی، هند و فرانسه دانست و بیان‌کرد: هدفم کسب سکو است، البته برای من که برای دومین بار است که در رقابت‌های برون مرزی شرکت و طلایی‌ شدن کمی سخت است.

ملی پوش تیراندازی با کمان ایران گفت: بی تجربگی در شانگهای چین باعث شد نتوانم مقام‌های بهتری به دست آورم، اما در ترکیه نهایت تلاش خود را خواهم کرد.

به گزارش ایسنا، 13 تیرانداز کامپوند و ریکرو تیم ملی از فردا 20 تا 25 خردادماه در رقابت‌های جام جهانی ترکیه به مصاف رقیبان می روند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016