پنجشنبه 23 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

آرش افشین : شايد لژيونر شوم

آرش افشين در كنار خانواده‌اش در رامهرمز به سر مي‌برد و نه به اصفهان رفته، نه به تهران آمده. افشين كه در اين مدت كمتر مصاحبه كرده تا تكليف تيمش مشخص شود، در مورد خبرهايي كه در رابطه با توافقش با 2 تيم سپاهان و استقلال منتشر شده، مي‌گويد: «به خدا نمي‌دانم‌ اين خبرها از كجا مي‌آيد! خودم هم تعجب مي‌كنم. من نه با سپاهان توافق كردم، نه با استقلال. »

به گزارش ملت ایران، افشين براي اينكه بتواند راحت‌تر تصميم بگيرد و از 2 دلي دربيايد، همه كارهايش را به محمودرضا فاضلي سپرده. همان مدير برنامه‌اي كه ساكن آلمان است و بايد سراغ لژيونرها را از او گرفت.

مهاجم فصل قبل فولادخوزستان كه در ميانه‌هاي ليگ دوازدهم مورد توجه تيم ليل فرانسه قرار گرفته بود، در رابطه با اينكه چه زماني تيم آينده‌اش مشخص مي‌شود، توضيح مي‌دهد: «خودم هم نمي‌دانم چه زماني تيم آينده‌ام مشخص مي‌شود، چون همه چيز را به آقاي فاضلي سپردم. اگر مي‌خواهيد در مورد كارهاي من و تيم آينده‌ام اطلاع دقيقي پيدا كنيد بهتر است با آقاي فاضلي صحبت كنيد چون خودم هم واقعا خبري ندارم.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اينكه آرش افشين كارهاي نقل و انتقالاتي‌اش را به محمودرضا فاضلي سپرده، يعني اينكه امكان دارد در ايران نماند و به لژيونرهاي فوتبال‌مان اضافه شود. افشين اين موضوع را تاييد مي‌كند و ادامه مي‌دهد: «بله، شايد كارهايم درست شود و لژيونر شوم. دوست دارم هر چه زودتر اين اتفاق بيفتد و لژيونر شوم اما نمي‌دانم چه زماني به اين خواسته‌ام مي‌رسم. خودم كه اميدوارم و بايد ببينم آقاي فاضلي چه تيمي را براي من انتخاب مي‌كند.»

شايد همين مساله باعث شده كه افشين تمرين‌هاي اختصاصي‌اش را هم شروع كند. آرش كه در رامهرمز به سر مي‌برد، در اين مورد مي‌گويد: «آمدم رامهرمز تا كنار خانواده‌ام باشم. چند روزي را استراحت كردم اما بعد از آن، تمرين‌هاي اختصاصي‌ام را شروع كردم تا بدنم آماده باشد. نمي‌خواهم وقتي به تيمي ملحق مي‌شوم از ديگر بازيكنان عقب باشم و مي‌خواهم با تمام توانم از همان ابتدا كارم را شروع كنم.»

افشين كه همچنان از خبر مذاكراتش با استقلال و سپاهان تعجب مي‌كند، ترجيح مي‌دهد بار ديگر اين مساله را تكذيب كند: «قسم مي‌خورم كه هيچ اطلاعي از اين خبرها ندارم و جديدا مذاكره‌اي نكردم. قبلا مذاكره داشتم اما ديگر كارها را به آقاي فاضلي سپردم و خودم هيچ توافقي با هيچ باشگاهي نداشتم.»

جالب اينكه گفته مي‌شد آرش افشين براي استقلال شرط گذاشته كه آرش برهاني را كنار بگذارند تا او با تيم قرارداد ببندد و پيراهن آبي را به تن كند اما افشين كه خودش از اين مساله تعجب مي‌كند، مي‌گويد: «من هم شنيدم كه نوشته بودند من گفتم آرش برهاني بايد از استقلال برود تا با استقلال قرارداد ببندد در حالي كه اين خبر اصلا صحت ندارد. البته يك روز ديگر هم گفتند قرار است مبلغ قرارداد من را آقاي ايكس بدهد اما از طرف من بنويسيد خبر توافقم با استقلال صحت ندارد و من همانطور كه چند روز پيش گفتم تا اواخر اين هفته يا هفته آينده تيم جديدم را مشخص مي‌كنم.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016