پنجشنبه 23 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مجيد جلالی: کريمی متفاوتی خواهيد ديد

ايسنا ـ سرمربی تراکتورسازی تبريز با تمجيد از انگيزه بالای علی کريمی بعد از پيوستن به اين تيم گفت: کريمی در فصل پيش رو جزو فوتباليست‌های نمونه و تاپ ليگ خواهد بود و همه او را متفاوت‌تر خواهند ديد.

مجيد جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره پيوستن علی کريمی به تراکتورسازی تبريز، بيان کرد: من هفته‌ پيش جلسه يک ساعته‌ای را با کريمی داشتم و فکر می‌کنم اتفاق خوبی برای هر دو طرف افتاده است تا کمک کنيم تراکتورسازی در فصل پيش‌رو بتواند کارهای بزرگی را انجام دهد. ما برای بهترين جايگاه تلاش می‌کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



سرمربی تراکتورسازی همچنين در پاسخ به اين پرسش که چه برنامه‌ای برای استفاده از علی کريمی دارد؟ مطرح کرد: اين چيزی نيست که بتوان الان درباره آن صحبت کرد، اما من در صحبت‌های پيش از توافق می خواستم مطمئن شوم که او انگيزه خوبی دارد تا بتواند در فوتبال بازيکن نمونه و تاپ باشد و من با او صحبت کردم و مطمئن شدم و شما نيز بدانيد که در فصل آينده علی کريمی متفاوتی خواهيد ديد.

وی افزود: خودش هم انگيزه قوی دارد تا بتواند در باقی مانده زمان فوتبالش بزرگی کند. وقتی شور و اشتياق او را ديدم فهميدم که می‌توانيم به هم کمک کنيم. مهم نيست که بازيکن در چه سبک و سنی قرار دارد. در هر سنی شور و اشتياق برای پيشرفت کافيست. وقتی در سال‌های قبل با بازيکنان کار می‌کردم به اين تجربه رسيدم.

جلالی همچنين در پاسخ به اين پرسش خبرنگار ايسنا مبنی بر اين که آيا صحبت‌های او باعث شد که علی کريمی دوباره به فوتبال باز گردد؟ عنوان کرد: من فقط به او گفتم که دو راه پيش‌رو داری، يکی اين که خداحافظی کنی و ديگری بزرگ بازی کنی. اين نظر من بود که اتفاقا نظر خودش هم دقيقا همين بود.

به گزارش ايسنا، در حالی علی کريمی از پرسپوليس جدا می‌شود که هواداران اين تيم علاقه بسياری به حضور او در تيمشان دارند. همچنين تجربه جدايی فرهاد مجيدی از استقلال و شعارهايی که هواداران اين تيم در طی فصل سر می‌دادند باعث شده تا اين نگرانی التهاب در سکوها در سرخپوشان پايتخت هم به وجود آيد.

مجيد جلالی در اين باره نيز به ايسنا گفت: بعيد می‌دانم که چنين چيزی اتفاق افتد. انتقال علی کريمی به تراکتورسازی نه انگيزه ماديگرايانه داشته و نه با انگيزه منفی اتفاق افتاده که بخواهند به واسطه آن ناراحت شوند. در ضمن خود کريمی گفته که می‌خواهد فوتبالش را در پرسپوليس تمام کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016