سه شنبه 28 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کی‌روش: معلوم نيست در جام جهانی روی نيمکت تيم ملی باشم

سرمربی تيم ملی فوتبال در نشست خبری گفت: فقط خدا می داند در جام جهانی روی نيمکت تيم ملی خواهم بود يا نه.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) از اولسان، سرمربی تيم ملی فوتبال در نشست خبری پس از بازی مقابل کره جنوبی و صعود به جام جهانی گفت: بازی بسيار سختی بود. می‌دانستيم بايد مقابل تيم بسيار خوبی بازيکنيم و به همين خاطر فشار زيادی پشت سر گذاشتيم. تيم من امشب بازی خيلی هوشيارانه‌ای انجام داد. تلاش داشتيم با يک بازی هوشمندانه از ضد حمله استفاده کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: خوشبختانه در يکی از اين موقعيتها گل زديم. البته کره موقعيت داشت اما نتوانست استفاده کند. بايد اضافه کنم که اين نتيجه منصفانه‌ترين نتيجه نبود و کره هم خيلی خوب بود. در انتها تيمی پيروز شد که با يک روحيه بالا برنده شد. با يک نظم بالا، انگيزه و اشتياق بی نهايت بالا. با ايمان و اعتمادی که به بازيکنانم داشتم می دانستم صعود می کنيم.

کی‌روش در پاسخ به اين سوال که آيا در جام جهانی او را روی نيمکت ايران می‌بينيم يا خير گفت: اين سوال را فقط خدا می‌تواند جواب بدهد..

وی در پايان خطاب به کره ای ها گفت: آنها در اين بازی آنها عملکرد بسيار خوبی داشتند و امروز بايد به کره به خاطر صعودشان تبريک بگويم. به عنوان سرمربی ايران می‌گويم بايد رشد کنيم تا روزی در حد کره جنوبی باشيم. به کره و ايران تبريک ميگوييم. بازی بسيار سختی بود. می‌دانستيم بايد مقابل تيم بسيار خوبی بازی کنيم و به همين خاطر فشار زيادی پشت سر گذاشتيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016