پنجشنبه 6 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پیروزی ارزشمند تیم فوتسال بانوان بر تایلند

تیم ملی فوتسال بانوان در رقابت‌های داخل سالن به پیروزیهایش تداوم بخشید.

به گزارش خبرگزاری ایسنا از اینچئون، تیم ملی فوتسال بانوان در دومین دیدار خود در چهارمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا در کره جنوبی به مصاف تیم قدرتمند تایلند رفت و در دیداری حساس و بسیار نفسگیر موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد حریفش عبور کند.

تک گل این دیدار را فهیمه زارعی در نیمه دوم به ثمر رساند. این تیم باید در سومین دیدارش ساعت 11:30 فردا به وقت تهران با ویتنام روبه‌رو شود. تیم ملی فوتسال بانوان دیروز در اولین دیدار خود مقابل مالزی به میدان رفت که با نتیجه 6 بر یک به پیروزی رسید.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این دیدار با حاشیه‌هایی نیز همراه بود.

* عملکرد تیم ملی فوتسال بانوان ایران به حدی جالب و چشمگیر بود که همه حاضرین در سالن یکصدا ملی‌پوشان ایرانی را تشویق می‌کردند.

* سالن برگزاری رقابت‌های فوتسال بانوان جایگاه زیادی برای تماشاگران نداشت، با این حال استقبال خوبی از این دیدار شد.

* نکته جالب توجه این بود که گروهی از تماشاگران کره‌ای به صورت ساماندهی شده و یکصدا ملی‌پوشان بانوان ایران را تشویق می‌کردند.

* از نکات جالب توجه در این بازی حضور پرتعداد کودکان در این دیدار بود که آن‌ها همصدا با تماشاگران ایرانی حاضر در سالن تیم ملی بانوان را مورد تشویق قرار دادند.

* تیم دختران ایران تا حدی با انجام یک دیدار زیبا تماشاگران را به وجد آورده که حاضران زیادی با دوربین‌های فیلمبرداری و موبایل‌هایشان این دیدار را فیلمبرداری می‌کردند.

* درخشش دختران با پوشش اسلامی توجه تماشاگران کره‌ای را تا حد زیادی به خود جلب کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016