سه شنبه 11 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اولين طلايی کاروان ايران در رشته موی‌تای: اولين طلای عمرم را گرفتم

ايسنا ـ وحيد شهبازی گفت: خوشحالم اولين مدال طلای ورزشی‌ام و کاروان ايران را به دست آوردم. اين مدال برايم بسيار خوش‌يمن است.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) از اينچئون، ملی‌پوش موی‌تای پس از کسب نخستين مدال طلای کاروان ايران در بازی‌های داخل سالن آسيا اظهار کرد: از همه هموطنانم تشکر می‌کنم که برايم دعا کردند تا اين مدال را به نام خودم ثبت کنم. سطح مسابقات بسيار خوب بود، حريفم هم بسيار قوی و تکنيکی بود. خوشحالم که اين بازی را بردم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در رابطه با اينکه در اين مسابقات روحيه بسيار بالايی داشتيد و حريف را تحت تاثير قرار می‌داديد، يادآور شد: وقتی در بازی سرحال باشی و خوب تمرين کرده باشی، روحيه بالايی داری. در اين صورت روحيه حريف پايين می‌آيد و داوران هم با دقت بيشتری قضاوت می‌کنند.

وی با بيان اينکه از کسب مدال بسيار خوشحالم، خاطرنشان کرد: خوشحالم که مدال طلای من روحيه کاروان ايران را در بازی‌های داخل سالن بالا می‌برد. اين مسابقات با سطح کيفی خوبی انجام شد. همه تيم‌ها از بازيکنان خوبشان استفاده کردند تا در اين رويداد مدال بگيرند. من مدالم را به خانواده‌ام تقديم می‌کنم، چون خيلی کمکم کردند.

شهبازی با بيان اينکه تمرينات خوبی را پشت سر گذاشته‌ام، ادامه داد: از دو هفته قبل از آغاز سال جديد تمريناتم را شروع کردم. از ۴۰ روز قبل از مسابقات هم در اردو بودم. من از روز اول خودم را روی سکوی قهرمانی می‌ديدم چون توانش را داشتم.

وحيد شهبازی، ملی‌پوش موی تای دو مدال برنز در رقابت‌های جهانی ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ را در کارنامه‌اش دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016