سه شنبه 11 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فتح‌الله‌زاده: جباری حرفش را اصلاح نکند، برنمی‌گردد

مديرعامل باشگاه استقلال می گويد تا مجتبی جباری حرفهای اخيرش را اصلاح نکند امکان بازگشت او به اين تيم وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، علی فتح الله زاده پس از جلسه دوشنبه شب با فرهاد مجيدی در جمع خبرنگاران درباره وضعيت مجتبی جباری و در پاسخ به اين سوال که معاون شما گفته تعيين تکليف جباری به قلعه نويی سپرده شده است گفت: اينطور نيست. من مشخص شدن وضعيت جباری را به کسی نسپرده ام. جباری بازيکن بزرگی است اما موضع ما هم اعلام شده. او برای بازگشت به استقلال بايد حرفهايش را اصلاح کند. اگر اين کار را انجام ندهد، مشخص است که تمايلی برای بازگشت به استقلال ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: اگر روی صحبتهای جباری من بودم و او به من توهين می کرد مثل سال قبل می توانستيم او را ببخشيم اما اين بار مورد خطاب او باشگاه بزرگ استقلال است. هيچ کس بزرگتر از استقلال نيست و من پايم را روی اصولم نمی گذارم. حرف جباری شايسته استقلال نبود و تا زمانی که او حرفهايش را اصلاح نکند امکان بازگشت مجتبی به استقلال وجود ندارد.

فتح الله زاده در پاسخ به اين سوال که اما جباری حرفش اين بوده که وضعيت فعلی استقلال مسخره است و به مجموعه باشگاه توهين نکرده گفت: وضعيت استقلال هيچ هم مسخره نيست. سال گذشته ديديد که باشگاههای بزرگ در دنيا با مشکلات مالی زيادی روبه رو بودند و سران بعضی باشگاه به خاطر اين مشکلات به دادگاه رفتند. بازيکن نمی تواند برای باشگاه تصميم بگيرد. من پول فرهاد مجيدی را نداشتم بدهم اما همکاران من در بعضی باشگاهها گاو صندوقهای بزرگ دارند و وقتی يک بازيکن طلب يک ميليارد می کند، آنها به او ۱/۵ ميليارد می دهند اما من با خواهش و تمنا بازيکنان را نگه می دارم.

او درباره جلسه ديشب با فرهاد مجيدی هم گفت: مجيدی از سال قبل از ما طلب داشت اما چون وضعيت ما را ديده بود اعتراض نکرد. نصف پولش از پارسال مانده. او به من زنگ زد و گفت به اين پول نياز دارد تا برايش برنامه ريزی کند. ديشب به دفتر من آمد و با هم صحبت کرديم. به او گفتم تو از بچگی با ما بزرگ شدی و با ما در اين شرايط راه بيا. او هم قبول کرد. فعلا يک چک به او دادم و قرار شد باقی پولش را در سر رسيدهای بعدی پرداخت کنيم. خدا را شکر در شرايطی که پول نداريم، حداقل اعتبار داريم و بچه ها به حرف ما گوش می کنند. با اين حال خدا کند، پول بيايد تا ما شرمنده بازيکنان نشويم.

فتح الله زاده در پاسخ به اين سوال که آيا فرهاد مجيدی درباره حاشيه های فصل قبل هم حرف زد، گفت: به طور کلی فرهاد درباره حاشيه ها صحبتی نمی کند و وارد اين مسائل نمی شود. با اين وجود من از فرهاد خواستم مثل يک بزرگتر به تيم کمک کند. ما با هم يکسری حرفهای پدر و پسری داشتيم.

وی درباره وضعيت جواد نکونام و سيد مهدی رحمتی هم گفت: اگر اين دو امروز به تمرين نروند، مطمئنا فردا سر تمرين هستند و به اميد خدا با ما به اوکراين سفر می کنند.

مديرعامل استقلال درباره وضعيت بازيکنان خارجی که قرار است به استقلال بيايند گفت: هنوز شرايط آکله معلوم نيست و ما منتظر نظر قلعه نويی هستيم اما دو بازيکن ديگر مورد تاييد قرار گرفته اند و به ما اضافه می شوند. من فيلم بازيهای يکی از اين دو را ديده ام. او از هر ۴ ضربه ايستگاهی، ۳ تای آن را گل می کند!

فتح الله زاده درباره اينکه با توجه به بالا رفتن قيمت ارز آيا جذب بازيکن خارجی صرف می کند يا خير گفت: نهايت پولی که به يک بازيکن خارجی می دهيم با اين وضع دلار می شود ۶۰۰، ۷۰۰ ميليون و اين پول در مقايسه با بازيکنان داخلی که طلب پولهايی نزديک به يک ميليارد و ۲۰۰ ميليون تومان می کنند خيلی کمتر است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016