شنبه 15 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فتح‌الله‌زاده: استقلالی‌ها با چک برگشتی‌شان حال می‌کنند!

محمد رویانیان و علی فتح الله زاده صبح امروز (جمعه) مهمان برنامه «ورزش و مردم» بودند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فتح الله زاده در ابتدا صحبت هایش در مورد واگذاری اتومبیل خود به امیرحسین صادقی گفت: «آقای صادقی 2، 3 ماه گذشته به من گفت حاجی هر زمان که خواستی ماشین خود را بفروشی، من خریدارم. دیروز هم زمان عقد قرارداد امیرحسین که از مشکلات مالی ما آگاه بود، سفید امضا کرد و من هم به خاطر مردانگی اش ماشینم را به او دادم.»

رویانیان هم صحبت های خود را با سفر به روسیه و برکناری جنجال برانگیزش آغاز کرد: «وقتی ما به آنجا (روسیه) رسیدیم، دیدیم که خبرهایی در مورد برکناری من روی سایت ها قرار گرفته که به کل شرایط این سفر را برای من سخت کرد. البته دو روز پیش از سفر، آقای وزیر به بنده گفتند که احتمالا آقای کامبوزیا را به عنوان مدیر عامل می آوریم و شما هم به عنوان عضوی از هیئت مدیره فعالیت کنید. بنده هم گفتم چشم. ما در روسیه دیدیم که آقایان نیامده مصاحبه کردند و هیئت مدیره تعیین کردند. به هر حال ما امسال تیم مان را بدون حاشیه بسته بودیم که به یک باره با مطرح کردن بحث مدیریت در تیم چالش ایجاد می کنند. آدم دلش برای هواداران می سوزد، ما مدیون هوادارانیم. من و آقای فتح الله زاده از پرسپولیس و استقلال حقوق نمی گیریم و تنها خدمت گزاریم. با اینکه تیم ما فصل گذشته افت داشت اما مردم به نوع مدیریت بنده علاقه دارند. مطرح کردن این صحبت ها در این مقطع از سال به دور از تدبیر بود.»

او در ادامه در واکنش به صحبت های کامبوزیا علیه علی دایی گفت: «چطور آقای کامبوزیا چنین حرف هایی را می زند؟ ما خودمان هم که فوتبال نمی دیدیم علی دایی را می شناختیم.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فتح الله زاده درمورد وضعیت استقلال در فصل نقل و انتقالات و مشکلات مالی باشگاه گفت: «بازیکنان پرسپولیس با پورشه حال می کنند و بازیکنان استقلال هم با چک های برگشتی من! من پارسال 15 بمب خریدم و امسال هم آنها را تعمیر می کنم. والله از بدهی ها خوابم نمی برد. استعفا هم دادم اما دیدم که کسی برای مدیریت تیم جلو نمی آید. در همین لحظه یکی از قضات محترم به خاطر چک برگشتی که دست یکی از بازیکنان است، حکم توقیف اموال من را صادر کرده. این دردسرها همیشه هست اما به هر حال ما به تیم و بازیکنان تعلق خاطر داریم. در حال حاضر 90 درصد بازیکنان مبلغ قرارداد فصل قبل خود را دریافت کرده اند. به هر هال دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.»

رویانیان در ادامه صحبت های فتح الله زاده گفت: «من و آقای فتح الله زاده را دولت گذاشته که به این دو تیم خدمت کنیم. پس بدهی ها هم برای دولت است.» فتح الله زاده هم گفت: «این دو باشگاه را به ما واگذار کنند، دیگر پولی نمی خواهیم. دست ما را می بندند و می گویند که پرواز کن!»

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت هایش در مورد بحث خصوصی سازی گفت: «هیچ باشگاهی در ایران درآمد ندارد، چه باشگاه های دولتی، چه خصوصی و چه صنعتی. اگر هم بخش خصوصی وارد گود شود مجبور است از جیبش خرج کند که در نهایت یا ورشکست می شود و یا مجددا با تسهیلات دولتی کار می کند.» فتح الله زاده هم در این مورد گفت: «خنده های ما تلخ است. ما آدم های اهل مطالعه و پژوهش هستیم، اما وقتی می بینیم که به حرف حساب ما را کسی توجه نمی کند، در اینجا می گوییم و می خندیم که مردم هم شاد شوند.»

رویانیان در پایان گفت: «ما نگران این نیستیم که چرا تیم های صنعتی پول های گزافی در فوتبال خرج می کنند، ما نگران این هستیم که چرا عدالت و تعادل در فوتبال وجود ندارد.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016