شنبه 15 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پیروزی تاریخی والیبال ایران در برابر کوبا

بی بی سی ـ بهمن دارالشفایی (خبرنگار حاضر در محل مسابقه) ـ تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی خود برابر کوبا موفق شد این تیم را ۳ بر ۲ شکست دهد و از این بازی دو امتیاز کسب کند.

این اولین پیروزی یک تیم ملی والیبال از ایران، در هر مقطع سنی، در برابر تیم ملی کوبا بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


یم ایران در این بازی ابتدا ۲ بر صفر عقب افتاد اما بعد از آن در سه ست پیاپی پیروز شد و بازی را به سود خود به پایان رساند.

در حال حاضر ایران با ۹ امتیاز در رده پنجم جدول گروه است و کوبا با ۴ امتیاز در رده آخر.

تیم ایران ست اول را خوب آغاز کرد و خیلی زود ۳ امتیاز از کوبا جلو افتاد. این اختلاف امتیاز تا اواسط ست هم برقرار بود، اما کم کم کوبا خود را به ایران رساند و در نهایت بعد از آنکه دو تیم در امتیاز ۲۳ برابر شدند، توانست ست اول را با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به سود خود خاتمه دهد.

آغاز ست دوم هم شبیه ست اول بود و ایران تا میانه ست از کوبا جلو بود، اما این بار در نیمه دوم ست خیلی سریع امتیاز از دست داد و در نهایت ست دوم را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به کوبا واگذار کرد.

تیم ایران بعد از از دست دادن دو ست و در حالی که در آستانه باخت سه بر صفر بود، این بار در ست سوم برتری را که مثل دو ست قبل در ابتدای ست به دست آورده بود تا پایان حفظ کرد و این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود خود به پایان رساند.

ست چهارم هم شبیه ست سوم بود و ایران در طول ست برتری خود را حفظ کرد و توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ پیروز شود تا کار به رالی حساس ست پنجم بکشد.

در ست پنجم هر دو تیم شانه به شانه هم پیش رفتند و نهایتا در امتیاز ۱۳ و سپس ۱۴ برابر شدند. ایران امتیاز ۱۵ را گرفت و در نهایت با دفاع خوب محمد موسوی، به امتیاز ۱۶ و پیروزی در این بازی رسید.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016