جمعه 11 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه‌نویی: عدالت رعایت نشد

سرمربی استقلال می‌گوید اگر قرار به اجرای عدالت بود، تیمش باید با نتیجه 4 بر 2 سپاهان را شکست می‌داد اما در شب ناعدالتی فوتبال استقلال باخت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از شکست 2 بر یک تیمش مقابل سپاهان در هفته‌ دوم لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به طرفداران خودمان تبریک می‌گویم که با جباری برخورد خوبی داشتند اما درباره بازی باید بگویم قبل از این‌ که روی نیمکت بنشینیم، روی یک اشتباه گل خوردیم اما کم‌کم بر بازی حاکم شدیم ولی از موقعیت‌ها استفاده نکردیم. در نیمه دوم هم تغییراتی داشتیم و حاکم بر بازی بودیم.

وی ادامه داد: در صحنه پنالتی از زمین دور بودم و نمی‌دانم چه شد اما مدافع ما گفت که توپ به پشتش خورده است. طبق آماری که من داشتم 11 موقعیت خراب کردیم که برای ما ایجاد موقعیت هم یک امیدواری است. به بازیکنان تبریک می‌گویم. عدالت فوتبال رعایت نشد. حداقل باید 4 بر 2 می‌بردیم اما به سپاهان هم تبریک می‌گویم. هم آنها گلشان را به خوبی حفظ کردند و هم ما بدشانس بودیم.

قلعه‌نویی گفت: این بازی من را خیلی امیدوار کرد. البته طبیعی است که ما دیر شروع کردیم و هنوز به طور کامل آماده نیستیم. روی نیمکت فقط شش نفر را داشتیم. بازی اولمان اصلا خوب نبودیم اما در 25 دقیقه پایانی عملکرد خوبی داشتیم. امروز به ناعدالتی باختیم. قبول ندارم که امروز دفاعی بازی کردیم. خلق کردن 11 موقعیت روی دروازه سپاهان کار آسانی نیست.

وی افزود: روز خوب فغانی نبود. 2 پنالتی برای ما نگرفت و پنالتی سپاهان هم اصلا درست نبود. امیدوارم که اشتباه کرده باشم؛ چرا که فغانی از داوران خوب مملکت ماست اما قضاوت به عهده کارشناسان و دپارتمان داوری است. عسگری آدمی است که حقیقت را می‌گوید.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: قبول دارم که هافبک‌های ما آماده نبودند اما خوب بازی کردند. البته طبیعی است که نکونام و آندو هنوز آماده نباشند اما همین که با این شرایط به ما کمک کردند، باید از آنها تشکر کنم. قبول دارم که در خط هافبک انتظارهایمان برآورده نشد.

خبرنگاری از سرمربی استقلال پرسید قبول دارد که امروز به دلیل نداشتن بازیساز ضربه خورد، که وی گفت: قبول دارم که بازیگردان نداریم اما از شما یک سوال دارم؟ پرکارترین بازیکن آنها که بود؟ خبرنگار پاسخ داد: رحمان احمدی. قلعه‌نویی در ادامه افزود: کم‌کارترین بازیکن ما که بود؟ مهدی رحمتی. آنها اصلا موقعیتی نداشتند. فقط یک کاشته بود که امید ابراهیمی زد. پنالتی را هم که خدا کند، اشتباه کرده باشم. گل دوم آنها بدون شک روی فرهاد مجیدی خطای پنالتی شد اما همان توپ برگشت و برای سپاهان پنالتی شد. به هر حال این اشتباهات روی کار یک تیم تاثیر می‌گذارد. در مجموع اگر می‌خواهیم از قهرمانی‌مان دفاع کنیم و در آسیا خوب باشیم باید خیلی بهتر کار کنیم اما در این بازی با همه اشتباهات داوران، موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و حقمان باخت نبود؛ هر چند باید از این موقعیت‌ها بهتر استفاده می‌کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که هواداران استقلال از او و تیمش قهرمانی آسیا را می‌خواهند، گفت: یقینا در آسیا بهتر از این خواهیم بود؛ چرا که زمان بیشتری داریم تا نکونام و تیموریان به شرایط ایده‌آل برسند. بازیکن خارجی ما، لاوره هم آمده است و امیدواریم در بخش بازیسازی به ما کمک کند.

قلعه‌نویی گفت: هدف‌گذاری ما در وهله‌ اول دفاع از عنوان قهرمانی است.

وی درباره این‌ که انتخاب دیرهنگام داوران این هفته روی عملکرد فغانی تاثیرگذار بود، گفت: نمی‌توانیم زیاد در این مسائل وارد شویم. این چیزها به کمیته داوران مربوط است. البته ممکن است در یک بازی اشتباه‌های داوری به نفع ما باشد اما امروز واقعا روز خوب داورها نبود. در چند صحنه داور روی تیم ما تاثیرگذار بود.

سرمربی استقلال گفت: روی بیک‌زاده حساب ویژه‌ای داشتیم که متاسفانه مصدوم است. نیکبخت هم چند سال از بازی دور بوده و احتیاج به زمان دارد اما این ضعف را قبول دارم که بیشتر از سمت راست زمین حمله می‌کنیم و باید این توازن را در تیم ایجاد کنیم. البته پژمان نوری بد نبود. در ابتدا صادقی را گذاشتیم دیدیم جواب نمی‌دهد اما پژمان نوری بهتر بازی کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016