شنبه 12 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تساوی پرسپولیس برابر ذوب‌آهن در دومین هفته رقابت‌های لیگ برتر

شاگردان علی دایی دومین هفته از سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را در شرایطی با تساوی برابر ذوب‌آهن به پایان بردند که نتوانستند نمایش قابل قبولی داشته باشند. این تساوی در حالی رقم خورد که پرسپولیس بازی اول در لیگ جدید را برابر تراکتورسازی با پیروزی به پایان برده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته دوم سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت 22:15 امروز جمعه به قضاوت سعید مظفری زاده در ورزشگاه فولادشهر اصفهان بین تیم های ذوب آهن و پرسپولیس برگزار شد و در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل دست پیدا کردند.

در این دیدار دو تیم نمایش ضعیف و دور از انتظاری را داشتند و با پاس های اشتباه پرتعداد حوصله تماشاگران را سر بردند. در معدود موقعیت هایی هم که روی دروازه ها خلق می شد بازیکنان دو تیم نمایشی دور از انتظار داشتند و نتوانستند از این موقعیت ها استفاده کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در نیمه دوم هم تلاش شاگردان علی دایی برای رسیدن به گل ثمری نداشت و در موقعیت های کم تعدادی هم که نصیب این تیم شد، مهاجمانش با بی دقتی آنها را هدر دادند تا پرسپولیس با یک امتیاز اصفهان را ترک کند. در دقایق پایانی پرسپولیس صاحب دو موقعیت خوب شد که یکی از این موقعیت ها توسط پیام صادقیان به تیر دروازه ذوب آهن برخورد کرد. قبل از این نیز ضربه قاسم دهنوی در نیمه اول به تیر دروازه ذوب اهن برخورد کرده بود.

شاگردان علی دایی در حالی این دیدار را با تساوی به پایان بردند که در اولین دیدار خود در لیگ سیزدهم برابر تراکتورسازی به پیروزی یک بر صفر دست یافته بودند. سرخپوشان در دیدار اول نمایش بهتری داشتند اما در دیدار برابر ذوب آهن دور از انتظار ظاهر شدند و بد بودنشان را آغاز کردند. پرسپولیس با این تساوی 4 امتیازی شد و ذوب اهن هم اولین امتیازش در لیگ سیزدهم را به دست آورد.

به خاطر این تساوی نمی‌توانیم تا صبح بخوابیم، برای برنامه نود متاسفم!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه حق تیمش پیروزی در بازی با ذوب‌آهن بود، گفت: در این بازی شانس یار ما نبود و به خاطر این تساوی از ناراحتی نمی‌توانیم تا صبح بخوابیم. برای برنامه 90 متاسفم که آنقدر روی پنالتی دیدار با تراکتورسازی مانور کرد که داور در دیدار برابر ذوب آهن یک پنالتی پرسپولیس را نگرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016