سه شنبه 15 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نیکخواه بهرامی: بازی با قزاقستان خیلی سخت است

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری خبرآنلاین به فیلیپین؛ صمد نیکخواه بهرامی،کاپیتان تیم ملی ایران این روزها با تجربه ای عالی در جام ملتهای آسیا به میدان می رود.صمد که یکی از پر امتیازترین بازیکنان تیم ملی است از تماشاگران ایرانی تشکر می کند و می گوید:«این تماشاگران با حضورشان ما را متعجب کردند و از حمایتشان ممنونیم.امیدوارم با قهرمانی شادشان کنیم.»

*بازیهای ایران تا به اینجای کار چطور بود؟

بعد از مالزی ،دو مسابقه سنگین برابر تیمهای کره جنوبی و چین داشتیم.رقابتهایی که برد برابر آنها برای ما خیلی ارزش داشت.اما بعد از آن رقابت با تیم های بحرین و هند کار دشواری نبود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


*مسابقه امروز چطور بود؟

امروز در برخی از زمانهای بازی که اختلاف کم شد بازیکنان تمرکزشان را از دست دادند و بازی نزدیک شد.اما مطمئنم که هر مسابقه تجربه تازه ای است برای همه ما.

*قزاق‌ها چطور تیمی هستند؟

قزاقستان برابر چین بازی بسیار خوبی انجام داد و مشخص شد که تیمی هستند سرسخت و جنگنده.فکر نمی کنم کار راحتی پیش رو داشته باشیم.بنابراین با تمرکز بالا تاکتیکهای مربی را به اجرا می گذاریم تا برنده این بازی باشیم،چون در دورهای بعدی کار سختی پیش را داریم.

*به نظر شما چه تیمهایی در این دوره قدرتمند هستند؟

کره جنوبی تیم بسیار خوبی است.چین، فیلیپین و قطرهم همینطور.

*در کل وضعیت تیم ملی از دید کاپیتان تیم چطور است؟

شرایط عالی است و همه همدل هستیم تا بتوانیم مسیر را بدرستی طی کنیم.آسیب دیده هم نداریم و بازی به بازی بهتر می شویم.

*درباره تماشاگرانی که به سالن آمدند چه نظری داری؟

از همه آنها ممنونیم.ما را شگفت زده کردند.خیلی خوب ما را حمایت می کنند.امیدواریم ما هم با بردهایمان و رسیدن به قهرمانی اعتماد آنها را پاسخ بدهیم.نه تنها این هواداران بلکه همه مرم ایران که منتظر قهرمانی ما هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016