شنبه 19 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جلالی: کسر امتیاز به خاطر تماشاگران نه خوب است نه بد

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با تمجید از روند رو به رشد تیمش می‌گوید کسر امتیاز از تیم‌ها به خاطر فحاشی تماشاگرانشان یک راهکار است و باید راجع به آن کار کارشناسی صورت گیرد.

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره‌ دیدار پیش روی تیمش برابر سپاهان گفت: هفته پیش با ذوب‌آهن بازی کردیم و با توجه به این‌ که این هفته با سپاهان بازی داریم، ترجیح دادیم که در اصفهان بمانیم و به تمریناتمان ادامه دهیم. بازی به بازی بهتر می‌شویم و امیدواریم که در هفته‌ چهارم برابر سپاهان به موفقیت برسیم. سپاهان تیمی باتجربه است که از پشتوانه‌ مدیریتی خوبی برخوردار است. هرکس بخواهد به جایگاه سپاهان برسد، باید سال‌های زیادی را سپری کند. نتایج سپاهان موید مدیریت و برنامه‌ریزی است. مطمئنم دیدار ما برابر آنها خوب خواهد شد و یک بازی زیبا و جذاب را به نمایش می‌گذاریم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او در پاسخ به این سوال که دلیل نمایش متفاوت تیمش در بازی برابر ذوب‌آهن چه بوده است، اظهار کرد: از ابتدا هم بازی‌هایمان خوب بود. در بازی با پرسپولیس شرایط خاصی رقم خورد. در دقایق نخست خوب بودیم اما یک پنالتی شوک‌آور برای پرسپولیس گرفتند. واقعا شرایط عجیبی بود. در دیدار با گسترش هم باید می‌بردیم اما آخرین لحظات گل مساوی را دریافت کردیم. به هر حال تلاشمان را می‌کنیم که روند پیشرفتمان را ادامه دهیم.

سرمربی تراکتورسازان در پاسخ به سوالی درباره‌ میزان رشد تیمش و علی کریمی بیان کرد: روز به روز در حال پیشرفت هستیم و با فضایی که ایجاد کرده‌ایم، همه‌ تیم در حال رشد است. علی کریمی هم همپای سایر اعضای تیم در حال بهتر شدن است.

جلالی در پایان و در پاسخ به این سوال که به نظرش کسر امتیاز از تیم‌های لیگ برتری به خاطر فحاشی تماشاگرانشان موثر خواهد بود یا خیر، گفت: قطعا باید با فضای فعلی استادیوم‌ها مقابله شود و هر راهی که انتخاب شود، مزایا و معایبی به همراه خواهد داشت. به نظرم این مساله باید حتما کارشناسی شود و در جنبه‌های مختلف آن کار کارشناسی صورت بگیرد. این تصمیم یک راهکار است و هم موارد خوبی از آن احتمالا بیرون می‌آید و هم اشکالاتی خواهد داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016