دوشنبه 21 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حاشیه دیدار سایپا - پرسپولیس: پخش ترانه‌های لس‌آنجلسی در ورزشگاه

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی امروز به مصاف سایپا خواهد رفت که قبل از بازی در اقدامی عجیب آهنگ‌ها و ترانه‌های لس‌آنجلسی در ورزشگاه نقلاب پخش شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا ساعت 19:25 امروز در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف یکدیگر خواهند رفت که حاشیه‌های قبل از بازی را در زیر می‌خوانید:

*‌با وجود اینکه حدود یک ساعت به شروع بازی مانده همچنان سکوهای متعلق به هواداران سایپا خالی است، این در شرایطی است که هواداران پرسپولیس یکی پس از دیگری سکوها را اشغال می‌کنند.

* حدود 7 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.

* اما نکته عجیب و سؤال برانگیز برنامه‌های فرهنگی مسئولان سایپا این است که در این برنامه‌ها موزیک‌های زنده هم دیده می‌شد و موزیک‌های لس‌آنجلسی و خواننده‌های آنسوی مرزها نیز پخش شد. این موزیک‌ها خیلی راحت توسط بلندگوهای ورزشگاه پخش شد و این در شرایطی است که ملا محمد مسئول فرهنگی فدراسیون نیز در کنار زمین حضور دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بهروان: من موسیقی لس‌آنجلسی بلد نیستم

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: من موسیقی لس‌آنجلسی بلد نیستم اما اگر در ورزشگاه این موسیقی پخش شده باشد با آن برخورد می‌کنم.

غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد میزبانی سایپا در کرج گفت: سایپایی‌ها میزبان خوبی بودند و اینکه بیش از 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه در اختیار هواداران پرسپولیس است خواسته باشگاه سایپا بوده و به ما ربطی ندارد.

شورای تامین استان، اداره کل ورزش، هیئت فوتبال و تمام دست‌اندرکاران استان البرز و رسانه‌ها تلاش کردند تا میزبانی خوبی برگزار شود دست همگی آنها درد نکند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد پخش موسیقی لس‌آنجلسی از بلندگوهای ورزشگاه انقلاب کرج گفت: من موسیقی لس‌آنجلسی بلد نیستم و به این موسیقی آشنایی ندارم زیاد هم به این مسائل توجه نمی‌کردم. تمام حواس من متوجه اطراف زمین بود فقط می‌دانم کارهای فرهنگی خوبی امروز در ورزشگاه انجام شد مانند کاری که ناشنوایان انجام دادند اما اگر واقعا موسیقی لس‌آنجلسی پخش شده باشد با این مسئله برخورد می‌کنیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016