چهارشنبه 23 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قاضی: جدایی از پرسپولیس سخت بود اما بد هم نشد

مهاجم استقلال می‌گوید همواره آرزو داشته فوتبالیست خوبی در خارج از ایران شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد قاضی پس از پایان تمرین امروز استقلال از آرزوهایش گفت و در پاسخ به این سوال که آیا جدایی از پرسپولیس سخت بود و از انتقالش به استقلال راضی است بیان کرد: جدایی از پرسپولیس سخت بود اما خدا را شکر حضور من در استقلال بد نشد و فعلا روند گلزنی خوبی دارم.

او در پاسخ به این سوال که آرزوی فوتبالی‌اش چیست بیان کرد: همواره آرزو داشتم فوتبالیست خوبی در خارج از کشور شوم. بچه هم که بودم آرزویم خلبان شدن بود. اما آرزوی فعلی هم گل زدن به نویر است که اگر قسمت شود، در جام جهانی این کار را می‌کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مهاجم استقلال در ادامه افزود: یکی از آرزوهایم این است که از نظر مالی تامین باشم و دست دیگران را بگیرم. دوست دارم یک خانه ویلایی در تهران داشته باشم. بازیکنانی که در تهران بازی می‌کنند خوب پول می‌گیرند و شاید از عهده این مسئله برآیند اما شهرستانی‌ها نهایتا بتوانند یک خانه خوب در تهران بخرند. من از تیم‌های زیادی طلبکارم. 230 میلیون از ذوب آهن، 360 میلیون از پرسپولیس و 70 – 80 میلیون از فولاد خوزستان.

قاضی در پاسخ به این سوال که چقدر به قهرمانی استقلال در آسیا امیدوار است بیان کرد: با کمک هواداران و این کادر فنی حتما قهرمان آسیا می‌شویم.

او در پایان و در پاسخ به این سوال که کدام گلش را بیش از بقیه دوست دارد گفت: گلم به بنیادکار زمانی که در ذوب آهن بودم را بیشتر از بقیه دوست دارم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016