دوشنبه 21 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرسپوليس و خلعتبری به توافق رسيدند

ايسنا ـ سرپرست سازمان ليگ می‌گويد باشگاه پرسپوليس و محمدرضا خلعتبری به توافق لازم رسيده‌اند و برای حضور اين بازيکن در ليگ ايران تنها موافقت باشگاه عجمان امارات ضرورت دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مهدی تاج که برای حضور در نشست هم‌انديشی ۹ باشگاه ليگ برتری با سازمان ليگ به آکادمی ملی فوتبال آمده بود، درباره جلسه صبح امروزش (دوشنبه) با محمدرضا خلعتبری بيان کرد: خلعتبری را دوست دارم و مهم نيست که او در چه باشگاهی در ايران بازی می‌کند، ‌بلکه آمدنش به ليگ برتر ايران و بازی نکردن در ليگ جديد امارات اهميت دارد. رويانيان هم قدم‌های بسيار مثبت زيادی برداشته و او را به پرسپوليس نزديک کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: رفتن خلعتبری به ليگ امارات به ضرر کل فوتبال ايران خواهد بود. به همان دليل که به حفظ جواد نکونام کمک کرديم به پرسپوليس هم در جذب خلعتبری کمک خواهيم کرد. خوشبختانه پرسپوليس و خلعتبری به توافق‌ لازم رسيده و تنها رضايت عجمان مانده است.

سرپرست سازمان ليگ همچنين درباره جلسه امروزش با مديران عامل باشگاه‌ها که از ساعت ۱۳ در آکادمی ملی فوتبال آغاز شده است، توضيح داد: با ۹ مديرعامل باشگاهی که قرار است کارشناسان AFC از ورزشگاه‌هايشان بازديد به عمل آورند، جلسه داريم و نکاتی را به آنها گوشزد می‌کنيم.

تاج همچنين با اعلام رضايت از ميزبانی البرزی‌ها در بازی با پرسپوليس از برگزاری بازی استقلال مقابل سايپا در اين استان خبر داد.

وی همچنين درباره انتقاد از توپ‌های آل‌اشپورت عنوان کرد، صحبت‌های موافق و مخالفان را شنيده‌ و گروه کارشناسی را برای بررسی کيفيت اين توپ‌ها مامور کرده‌ است به گفته تاج آل‌اشپورت هرگز به آديداس نخواهد رسيد اما مسئولان اين شرکت شرايط خوبی را به وجود آورده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016