سه شنبه 29 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کلنگ اولین سالن ورزشی مناطق زلزله‌زده آذربایجان توسط فردوسی‌پور به زمین زده می‌شود

اعضای تیم فوتبال خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی روز پنجشنبه ضمن بازدید از مناطق زلزله زده آذربایجان، کلنگ نخستین سالن ورزشی در منطقه ورزقان را به زمین خواهند زد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت رسمی تیم فوتبال رسانه ورزش(resanehvarzesh.com) اين سفر به مناسب اولين سالگرد زلزله آذربايجان صورت خواهد گرفت و قرار است کلنگ نخستين سالن ورزشي اين مناطق توسط عادل فردوسي پور کاپيتان تيم رسانه ورزش به زمين زده شود.

تيم فوتبال رسانه ورزش که با حمايت شرکت نفت سپاهان - اسپيدي - در ديدارها و برنامه‌هاي خيريه به ميدان مي رود، قبل از اين ديدارهاي خيريه‌اي را به مناسبت‌هاي مختلف برگزار کرده بود که سال گذشته براي کمک به هموطنان زلزله‌زده به مصاف تيم منتخب 98 رفته بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين تيم روز پنجشنبه راهي تبريز خواهد شد و ضمن بازديد از مناطق زلزله‌زده، کلنگ اولين سالن ورزشي در اين مناطق را به زمين خواهد زد. رسانه ورزش همچنين ساعت 16:30 دقيقه در ورزشگاه تختي اين شهر به مصاف تيم منتخب هنرمندان، خبرنگاران و پيشکسوتان تبريز خواهد رفت. اين ديدار به طور مستقيم از شبکه استاني پخش خواهد شد.

برگزاري ديدار يادبود مرحوم فريبرز مرادي پيشکسوت پرسپوليس، ديدار با پيشکسوتان ابومسلم براي کمک به دو ورزشکار قطع نخاعي، ديدار باديود مرحوم ناصر حجازي با حضور بزرگان فوتبال ايران، ديدار با تيم ستارگان موسيقي و سينما گراميداشت ياد و خاطره مرحوم نيما نهاونديان، ديدار با منتخب کاشان براي کمک به زلزله زدگان، حضور در مناطق زلزله زده بوشهر و ديدار با تيم خبرنگاران اين شهر، حضور در انزلي و عيادت از حميد غفاري و ... از جمله اقداماتي است که تيم فوتبال رسانه ورزش تاکنون انجام داده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016