پنجشنبه 31 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اکبر میثاقیان: گروه مرگ یا نامرگ برایم فرقی ندارد

سرمربی تیم فوتبال پدیده شاندیز گفت: در گروه سختی قرار گرفته‌ایم اما برایم گروه مرگ یا نامرگ مفهومی ندارد.

اکبر میثاقیان پس از قرعه کشی رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، افزود: تیم پدیده شاندیز از تیم های مدعی در فصل جاری رقابت های لیگ یک می باشد و اینکه در چه گروهی قرار بگیریم مهم نیست.

وی با بیان اینکه تیم پدیده از سایر تیم های هم‌گروهش دیرتر تمریناتش را آغاز کرده است، اظهار کرد: تمامی تلاش کادرفنی و بازیکنان صعود نماینده استان خراسان رضوی به مسابقات لیگ برتر است و تمامی تلاش خود را برای خوشحالی مردم خراسان به کار خواهم بست.

سرمربی تیم فوتبال پدیده شاندیز تصریح کرد: تاکنون مدیریت باشگاه حمایت های مناسبی را از تیم فوتبال پدیده انجام داده و هواداران به خوبی از حضور این تیم استقبال می کنند و امیدوارم این حمایت ها تا پایان فصل ادامه داشته باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به اینکه پدیده شاندیز، ابومسلم و سیاجامگان سه نماینده استان خراسان رضوی برای هدفی مشترک در لیگ یک حضور دارند، خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم هر سه تیم به آرزوی دیرینه مردم خراسان که همان بازگشت به لیگ برتر است جامه عمل بپوشانیم و همه در این راه همراه شویم تا در این راستا حواشی به وجود نیامده و به هدف خود دست یابیم.

سرمربی سابق تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان در خصوص گروه این تیم در مسابقات لیگ یک نیز گفت: آلومینیوم در گروهی به مراتب آسانتر قرار گرفته و مدعی جدی صعود به لیگ برتر است و امیدوارم این تیم بتواند بار دیگر باعث شادی مردم هرمزگان شده و راهی لیگ برتر شود و از مردم استان هرمزگان عذرخواهی می کنم که نتوانستم به بندرعباس بازگردم اما هیچگاه محبت مردم خلیج فارس را فراموش نکرده و صداقت آن ها را از یاد نمی برم.

میثاقیان همچنین در پایان از جذب وحید عسگری مدافع سابق تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان خبرداد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016