پنجشنبه 31 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مسعود شجاعی در تمرين تيم دسته سومی اسپانيا

مسعود شجاعی که در حاضر به دنبال تيم جديدی است روز گذشته در تمرينات تيم دسته سومی «ايزارا» حضور يافت و با اين تيم به تمرين پرداخت.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مسعود شجاعی پس از ۶ فصل حضور در اوساسونا نتوانست پس از دوران مصدوميت بازی‌های خوب خود را در پامپلونا تکرار کند و به عنوان بازيکن آزاد پس از پايان قراردادش از تيم پامپلونايی کنار کشيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مسعود شجاعی ملی‌پوش ايرانی روز گذشته برای حفظ آمادگی خود با تيم ايزارا که در دسته سوم اسپانيا فعاليت می‌کند به تمرين پرداخت و برای اولين بار در محل تمرين اين تيم حضور يافت. مسعود زير نظر ميگوئل گونسالس سرمربی تيم همچنين به تمرينات گروهی نيز پرداخت، زيرا در طول چند وقت گذشته به صورت انفرادی تمرين کرده بود.

شجاعی قبل از تمرين با اين تيم که در منطقه ناوارا اسپانيا قرار دارد گفت :‌ خيلی خوشحالم که اينجا هستم و در تمرينات آنها حضور دارم . مربی تيم به خوبی از من استقبال کرد. تمرينات اين تيم خيلی به من کمک کرد زيرا آنها به صورت جدی تمرين کردند. من مدت‌هاست به صورت گروهی تمرين نکردم و برای اينکه بتوانم به شرايط خوبی برگردم بايد به صورت گروهی تمرين کنم.

گونسالس سرمربی تيم نيز درباره حضور مسعود شجاعی در تمرينات ايزارا گفت :‌برای ما افتخار است که چنين بازيکنی در تمرينات پيش‌فصل ما حضور دارد . او در اوساسونا تا پايان سال ۲۰۱۳ هفت گل به ثمر رساند و بازيکن تيم ملی ايران است که در بازی‌های اخير برای کشورش به ميدان رفته است. ما دوست داريم که بازيکن باتجربه و خوبی مثل مسعود شجاعی را جذب کنيم . او بازيکن حرفه‌ای است و حضور او در تيم ما می‌تواند به پيشرفت بازيکنان ما کمک کند.

به نقل از روزنامه دی‌ناوارا مسعود شجاعی از چند تيم اسپاتيايی و آلمانی پيشنهاد دارد و مدير برنامه‌های اين بازيکن در حال مذاکره با آنها است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016