شنبه 9 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دایی: باید چهار پنج گل به فولاد می‌زدیم

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش باید با اختلاف بیشتری به برتری می‌رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی دایی در نشست خبری بعد از بازی با فولاد خوزستان گفتن: امروز فوتبال منطقی و با آرامشی انجام دادیم ولی باید با چهار پنج گل پیروز می شدیم. البته با وجود 10 نفره شدن چند موقعیت تک به تک هم داشتیم. من به بازیکنانم تبریک می‌گویم که زحمت کشیدند. فولاد نتوانست موقعیت خاصی ایجاد کند. ما روی نقاط ضعف این تیم خیلی کار کرده بودیم.

وی افزود:‌من در بازی امروز بیشتر از نصف تیمم را از بازیکنان جوان انتخاب کردم و هماهنگی خوبی هم داشتند. قطعا با تمرینات بیشتر به هماهنگی بهتری هم خواهند رسید. ما بعد از مدت‌ها روی شروع مجدد خوب کار کردیم و امروز در نیمه ی دوم فوتبال بهتری از جانب بازیکنان ارایه شد که می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس هم‌چنین در پاسخ به این پرسش که ناهماهنگی تیمش بعد از اخراج عالیشاه به چه دلیل بود، تصریح کرد: تیمی که 10 نفره می‌شود شرایطش فرق می‌کند. البته ما امروز زیاد هم ناهماهنگ نبودیم. اگر ناهماهنگ بودیم سیدصالحی تک به تک نمی‌شد. با این وجود شاید ناهماهنگی کمی که وجود داشت به خاطر خستگی بود. ما سعی کردیم از بازیکنان جانشین بعد از 10 نفره شدن استفاده کنیم. ما نزدیک 20 دقیقه 10 نفره بازی کردیم. تنها یک موقعیت گیر شریفات آمد و آن را گل کرد اما بقیه‌ی بازی دست ما بود و از چپ و راست موقعیت ایجاد می‌کردیم.

وی هم‌چنین در مورد گفته‌ی فرکی مبنی بر این‌که پرسپولیس با چاشنی شانس پیروز شد، عنوان کرد: حسین آقا بزرگ من است و من دوستش دارم. نظراتش هم قابل احترام است اما گل اولی که زدیم شرایط را عوض کرد. فوتبال همین است. ما برنامه داشتیم تا قبل از دقیقه 20 گل گلزنی کنیم. خدا هم خواست و دو گل زدیم. ولی در نیمه ی دوم از لحاظ فوتبالی از لحاظ فوتبالی خیلی بالاتر از نیمه‌ی اول بودیم. ما پاس عمق دادیم، از کناره‌ها حرکت کردیم و هر کاری که بگویید انجام دادیم. ما یک هفته روی تمام این برنامه‌ها کار کرده بودیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علی دایی در ادامه‌ی نشست خبری درباره‌ی اخراج امید عالیشاه و از دست دادن دربی افزود: قطعا عالیشاه به خاطر تجربه‌ی کم کارت گرفت. او راحت کارت گرفت ولی من قبل از بازی گفته بودم که با تمام وجود بازی کنید. این بازی با بازی استقلال هیچ فرقی ندارد. من ایمان دارم که داربی به خاطر هوادران مهم است اما نگفته بودم کم‌کاری کنید. همه‌ی بازی‌ها باید درگیرانه باشد. با این حال امید می‌توانست بهتر عمل کند و کارت نگیرد ولی بقیه بازیکنان تلاش می‌کنند تا در دربی جای خالی او را پر کنند.

به گزارش ایسنا، خبرنگاری از سرمربی پرسپولیس پرسید که دلیل تفاوت نتایج تیمش در بازی‌های داخل و خارج از خانه چیست که او در پاسخ به این پرسش گفت: مطمئن باشید این مشکل حل می‌شود. به هر حال تیم‌هایی که در آزادی بازی می‌کنند راحت‌ترند. مگر در مملکت ما چند استادیوم استاندارد مثل آزادی پیدا می‌شود؟ ما در آزادی بهتر کار می‌کنیم اما باید سعی کنیم در همه‌ی ورزشگاه‌ها عملکرد مناسبی داشته باشیم.

وی هم‌چنین با اشاره به این‌که اعتراضی نسبت به داوری این دیدار ندارد، خاطرنشان کرد: به اعتقادم داور راجع به پرسپولیس خیلی سخت‌گیری کرد اما فوتبال است. شاید داور چیزهایی که دیده را گرفته و ما نمی‌توانیم درباره این‌که به امید عالیشاه به خاطر دو کارته بودن کارت داده صحبت کنیم. در صحنه‌ی اولی که امید کارت گرفت داور کار درستی کرد اما من صحنه‌ی دوم را ندیدم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا در بازی مقابل استقلال هم از ترکیب جوان استفاده خواهد کرد، عنوان کرد: داربی شرایط مخصوصی دارد اما من از هر بازیکنی که از لحاظ روانی و جسمی شرایط بهتری داشته باشد استفاده می‌کنم. ما یک هفته وقت داریم و می‌توانیم بهترین‌ها را انتخاب کنیم.

دایی در پاسخ به پرسشی که آیا غلامرضا رضایی را مقصر گل خورده پرسپولیس در دقیقه 90 می‌داند، تصریح کرد: رضایی عامل خوردن این گل نبود. تمام بازیکنان با هم گل می‌زنند و با هم گل می‌خورند. من کسی را روی گلی که خوردیم مقصر نمی‌دانم و معتقدم 10 نفره شدن در این موضوع تاثیر داشت.

به گزارش علی دایی در پایان نشست خبری درباره استفاده نکردن از حسین ماهینی نیز توضیح داد: حسین در هفته‌ای که گذشت در یکی از جلسات تمرینی مصدوم شد اما اگر امروز سالم هم بود از او استفاده نمی‌کردم؛ چون خانزاده خیلی خوب کار کرده و امروز هم نقشش را در خط دفاعی به خوبی ایفا کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016