یکشنبه 10 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرسپوليس: خلعتبری می‌تواند در داربی بازی کند

ايسنا ـ حسين قدوسی می‌گويد خلعتبری در صورت دريافت ITC خود در اين هفته‌ مشکلی برای بازی در داربی ندارد.

مدير روابط عمومی باشگاه پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره مباحثی که پيرامون بازی کردن خلعتبری در داربی مطرح می‌شود، اظهار کرد: طبق قوانين فيفا و سازمان ليگ هر بازيکنی که خارج از نقل و انتقالات پيش از فصل و نيم فصل به تيمی می‌آيد می‌تواند به محض دريافت ITC برای آن تيم بازی کند. البته قبلا اين طور نبود و آن بازيکن بايد دو هفته‌ صبر می‌کرد، اما قانونی بود که باشگاه‌ها با آن مشکل داشتند و به همين خاطر سازمان ليگ اين قانون را عوض کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: طی يک سال و نيم اخير نمونه‌های زيادی وجود داشتند که به محض دريافت ITC برای تيم جديد خود بازی کردند، اما الان اين که برخی از مسئولان باشگاه‌ها می‌گويند، قوانين اجازه بازی کردن خلعتبری در داربی را نمی‌دهد، نوعی فرافکنی است. آنها يا آگاهی کامل دارند و می‌خواهند جو را مسموم کنند يا اين که اطلاع کافی از قوانين ندارند که البته اين بعيد است.

قدوسی با اشاره به قرارداد ولاتکو با پرسپوليس در فصل گذشته، گفت: يک نمونه بارز برای اين موضوع ولاتکو است که سال گذشته در روز دوم بهمن با پرسپوليس قرارداد بست که خبر امضای قرارداد او در همه سايت‌ها موجود است. ششم بهمن داربی بود و کارت بازی اين بازيکن با پيگيری‌های اين باشگاه صادر شد حتی مصاحبه مسئولان سازمان ليگ هم درباره صدور ITC ولاتکو موجود است که ما اين خبرها را در اختيار ايسنا قرار می‌دهيم. حتی گل محمدی عنوان کرد که ممکن است دقايقی از ولاتکو در بازی با استقلال استفاده کند،‌اما اين بازيکن دو روز پيش از داربی دچار سرماخوردگی شديد شد و نتوانست بازی کند.

مدير روابط عمومی باشگاه پرسپوليس گفت: نمونه های ديگری هم موجود است که بازيکن به محض گرفتن کارت بازی توانسته برای تيم جديدش به ميدان برود. البته طبيعی است که دوستان خيلی از بازی کردن خلعتبری در بازی روز جمعه نگران باشند. هر چند بازی کردن او بستگی به رفع آسيب ديدگی‌ و تصميم سرمربی تيم دارد، اما نگرانی آنها طبيعی است. خلعتبری دوست نداشت در يک ليگ مجعول بازی کند و به خاطر بازگشت به کشورش از هفت ميليارد تومان پول گذشت. اين موضوع جای خوشحالی دارد که يک بازيکن ملی چنين کاری کرده است و البته بايد از هدايتی هم در اين قضيه تشکر کرد.

قدوسی در پايان گفت: بازيکنی مثل ايمون زايد که تازه به پرسپوليس پيوسته بود در داربی توانست يک شب تاريخی را خلق کند. طبيعی است که آن خاطره تلخ از ذهن بعضی‌ها بيرون نرفته باشد. حتی فصل گذشته هم همين اضطراب برای بازی کردن احتمالی ولاتکو در داربی وجود داشت. با اين حال اين که از بازی خلعتبری نگران باشند و دست به فرافکنی بزنند، موضوع غير معمولی نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016