سه شنبه 5 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تشريح آخرين وضعيت قرارداد خلعتبری با پرسپوليس

مهاجم تيم ملی ايران می‌گويد: قراردادش با عجمان دو ساله بوده و مبلغ ۷ ميليارد تومان از اين قرارداد درآمد داشته است. وی همچنين اعلام کرد قرار شده تاريخ فسخ قراردادش از سوی باشگاه عجمان موقعی به AFC ارسال شود که مشکلی برای عقد قرارداد با پرسپوليس نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، درحاليکه روز ۵ خردادماه نام ليگ امارات از اتصالات به نام مجهول ليگ ع.ر.ب.ی تغيير داده شد، مسئول حقوقی اتحاديه فوتبال به نقل از هوشنگ نصيرزاده اعلام کرد قرارداد خلعتبری با باشگاه عجمان امارات روز ۲۴ خردادماه ثبت شده و اين بازيکن از تغيير نام اين ليگ مطلع بوده و تخلف کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمدرضا خلعتبری در خصوص زمان عقد قراردادش با تيم عجمان امارات گفت: من سه روز بعد از پايان ليگ برای عقد قرارداد به امارات رفتم، حتی اگر يادتان باشد روز ۲۰ ارديبهشت‌ماه اعلام کردم از امارات به ايران آمده‌ام و در همان روز هم قراردادم را امضا کرده بودم.

وی در خصوص اينکه TMC صادر شده برای او در روز ۲۰ خردادماه بوده است، اظهار داشت: من اين مسئله را قبول ندارم زيرا برگه قراردادم وجود دارد و تاريخ و روز انعقاد آن هم در آن ثبت شده است.

مهاجم تيم ملی ايران با بيان اينکه خليج فارس هميشه برای من خليج فارس است، ادامه داد: من می‌خواستم در امارات فوتبال بازی کنم اما پس از اين اتفاقات حتی اردوها و تمرينات تيم عجمان شرکت نکردم. من هرگز کشورم را به هيچ چيزی نمی‌فروشم.

وی در مورد مبلغی که قرار است از سوی باشگاه پرسپوليس برای او پرداخت شود، تصريح کرد: اين مبلغ ابتدا يک ميليون دلار برای دريافت رضايت نامه‌ام بود که باشگاه عجمان به پرسپوليس تحويل داد و قرار است ۸۰۰ هزار دلار به حساب اين باشگاه اماراتی واريز شود.

خلعتبری که مهمان تلفنی برنامه ۹۰ بود، افزود: قرارداد من با عجمان دو ساله بود و مبلغ ۷ ميليارد تومان از اين قرارداد درآمد داشتم اما به محمد رويانيان گفتم پول برايم مهم نيست و می‌خواهم برگردم ايران. قطعا به پرسپوليس می‌آيم و برای آن‌ها بهترين بازی‌ها را انجام می‌دهم.

وی در خصوص اين که چگونه می‌تواند پس از زمان نقل و انتقالات به پرسپوليس بپيوندد، تصريح کرد: مشکلی ندارم و به عنوان بازيکن آزاد به پرسپوليس خواهم آمد. قرار شده است تاريخ فسخ قراردادم از سوی باشگاه موقعی به AFC ارسال شود که مشکلی برای عقد قرارداد نداشته باشم.

مهاجم تيم ملی ايران در مورد اينکه تاريخ نقل و انتقالات حداکثر ۱۶ تيرماه به پايان رسيده و شما وقتی می‌خواهيد در اين دو سه روز قراردادتان را فسخ کنيد چگونه می‌شود زمان فسخ قرارداد قبل از ۱۶ تيرماه اعلام شود، گفت: آنطور که با آقای کفاشيان صحبت کردم، شرايط خاصی وجود دارد و مشکلی در اين خصوص ندارم. قرار است همانطور که گفتم زمان عقد قراردادم به نحوی اعلام شود که مشکلی برای عقد قرارداد با پرسپوليس نداشته باشم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016