پنجشنبه 14 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سعید راد: امسال 6 تا به استقلال می‌زنیم تا 12 تایی شوند

بازیگر پیشکسوت سینمای ایران گفت: امسال هم 6 گل به استقلال در دربی می‌زنیم تا 12 تایی شوند.

سعید راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: کری در فوتبال هست و علاقه‌مندان به فوتبال در ایران هم این کری را دوست دارند و به نظرم فوتبال و کری‌هایش به جوانان زیبایی و لطافت و شادابی می‌دهد اما الان متأسفانه شعارها در استادیوم‌ها بی‌تربیتی شده و برای یکدیگر خط و نشان می‌کشند.

وی افزود: من همیشه به ناصرخان حجازی احترام خاصی می‌گذاشتم اما بعد از دربی 6 تایی‌ها در مصاحبه ای به طنز گفتم ناصرخان اجازه می دادی رشیدی که آن 4 گل را خورده بود، 2 گل دیگر را هم می‌خورد. این شوخی من باعث شادی مردم شد. طرفداران استقلال همیشه به من احترام گذاشته‌اند چون حرف من طنز بود و در همه جای دنیا هم این مسائل هست. داریوش ارجمند هم که از پیشکسوتان عرصه هنر محسوب می‌شود، استقلالی است و ما همیشه با هم کری داریم و هیچ‌گاه به هم بی‌احترامی نمی‌کنیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این پیشکسوت سینما ادامه داد: من هم به علی دایی و هم به امیر قلعه نویی احترام می گذارم چون هر دو عزیز از بزرگان فوتبال ما هستند اما وقتی بحث کری می‌شود، حرفم را می‌زنم. ما باید یاد بگیریم از این بازی لذت ببریم. جوان‌هایی که فوتبال را دوست دارند باید در استادیوم تخلیه شوند اما متأسفانه فوتبال ما به شدت عصبی شده و فقط در آن دعوا هست و آبرویی برای فوتبال ما نمانده است.

راد در پایان گفت: ما هنوز یاد نگرفته‌ایم از این پتانسیل عظیم به درستی استفاده کنیم. متأسفانه سینمای ما هم همینطور است و مدام همه با هم دعوا دارند. در مورد دربی هم باید بگویم پرسپولیس تنها تیمی در دنیا است که 10 نفره در 10 دقیقه 3 گل به استقلال زد. استقلالی‌ها در حالیکه ما 9 نفره بودیم نتوانستند ما را ببرند و حالا که 11 نفره هستیم می‌خواهند ببرند؟ اصلا بازی بعد خودم به زمین می‌روم و 3-4 تا گل به استقلال می‌زنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016