چهارشنبه 20 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

چرا پول بیت المال فقط برای آقایان خرج می‌شود؟!

مدیرعامل باشگاه آینده سازان میهن اصفهان که تنها نماینده اصفهان در لیگ برتر فوتبال بانوان است، گفت: هنگام صبحت از ورزش بانوان افرادی "به به و چه چه" می‌کنند، اما همین افراد در موقع نیاز به کمک آنها، موبایل‌ها را خاموش و حاضر به هیچ کمکی نیستند.

سعید موحدی که تیمش تنها نماینده استان اصفهان در لیگ برتر فوتبال بانوان است، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، اظهارکرد: به عنوان تنها نماینده استان اصفهان در لیگ برتر فوتبال حضور داریم، اما مشکلات مالی همچنان گریبانگیر ما است.

وی ادامه داد: واقعا نمی‌توان فهمید که چرا پول بیت المال باید فقط برای فوتبال آقایان خرج شود و فوتبال بانوان باید با مشکلات مالی زیادی به کار خود ادامه دهد. چه فرقی میان ورزشکاران مرد و زن وجود دارد که عده‌ای به راحتی از لحاظ مالی حمایت می‌شوند و عده‌ای حتی برای ایاب و ذهاب مشکل دارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


موحدی با بیان اینکه مسابقات بین المللی دانشجویان مهرماه سال جاری در بلژیک برگزار می شود و تیم فوتبال بانوان آینده سازان میهن با کامل کردن مدارکش و ارسال این مدراک برای حضور در این رقابت‌ها فقط مشکل مالی دارد، افزود: برای حضور در این مسابقات نیازمند حدودا 30 تا 40 میلیون تومان هستیم، اما در استان اصفهان هیچکس حاضر به همکاری و حمایت مالی نیست و این در حالی است که مسؤولان شهر بم حاضر شده‌اند مبلغ 50 میلیون تومان به تیم بانوان شهرداری بم بپردازند تا این تیم بتواند در مسابقات بلژیک شرکت کند و تیم آینده سازان میهن اصفهان با وجود کامل بودن مدارکش هنوز وضعیت مشخصی برای حضور در این رقابت‌ها ندارد.

مدیرعامل باشگاه آینده سازان میهن اصفهان گفت: برخی از مسؤولان استانداری اصفهان قول مساعد داده‌اند، اما فعلا که خبری نشده است.

وی همچنین با اشاره به مذاکره با برخی از باشگاه‌های استان اصفهان افزود: شخصا با علیرضا رحیمی صحبت کردم که امکاناتی را مانند زمین، استخر، خوابگاه و لباس در اختیار ما قرار دهند تا به این وسیله حداقل گوشه‌ای از هزینه‌های باشگاه کاهش یابد، حتی نخواستیم که در تمامی امکانات و هزینه‌ها یاور آینده سازان میهن باشند، اما تنها جوابی که از مدیر عامل باشگاه سپاهان شنیدیم این بود" پس شما خودتان برای تیمتان می‌خواهید چه کار کنید؟" و " شما می‌خواهید از زرنگی خودتان استفاده کنید".

مدیرعامل باشگاه آینده سازان میهن اصفهان اضافه کرد: البته باشگاه فولاد ماهان اصفهان حاضر شد سالن بدنسازی و اتوبوس را در اختیار باشگاه قرار دهد تا بتوانیم برای مسابقه با سیرجان از آن استفاده کنیم.

موحدی خاطرنشان کرد: وقتی سخن از ورزش بانوان می‌آید افرادی "به به و چه چه" می‌کنند اما وقتی عملا به کمک همین افراد نیاز داریم موبایل‌ها را خاموش می‌کنند و به هیچ عنوان پاسخگو نیستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016