چهارشنبه 20 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پورحیدری: حرف کی‌روش را نمی‌توان هضم کرد

عضو هیات مدیره استقلال با مفید دانستن جلسه نمایندگان این تیم با صالحی‌امیری می‌گوید در جلسه هیات مدیره آبی‌پوشان، راهکارهای سرپرست وزارت ورزش بررسی می‌شود.

منصور پورحیدری درگفت‌وگو با ایسنا، درباره جلسه اخیر هیات مدیره استقلال با سرپرست وزارت ورزش گفت: در این جلسه بیشتر بحث معارفه مطرح بود و درباره آینده کاری بحث‌هایی مطرح شد. راهکارهای درآمدزایی استقلال بررسی شد. به نظرم آقای صالحی امیری فردی پر و منطقی آمد. او مدیری توانمند است که راه و چاه را می‌داند. در این جلسه درباره مسائل مالی، چندان صحبت نکردیم و قرار شد راهکارهای ایشان را در جلسه هیات مدیره بررسی کنیم و سپس ماحصل کار را به ایشان اطلاع دهیم.

او در ادامه افزود: راهکارهای صالحی امیری در رابطه با مسائل مالی، راهکارهای خوبی بود و ان‌شاءالله بعد از بازی استقلال برابر بوریرام، هیات مدیره استقلال جلسه‌ای برگزار خواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مدیرفنی استقلال در ادامه و در پاسخ به سوالی مبنی بر به تعویق نیفتادن دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: به هرحال ما مصدومانی داریم و فشردگی بازی‌ها به ما آسیب می‌زند. ما نماینده ایران هستیم و توقع داشتیم به شکلی ملی به ما نگاه شود.

او در پاسخ به این سوال که بهروان، بدنسازی دیر استقلال را عامل مصدومیت‌های بازیکنان این تیم می‌داند و اعتقاد دارد اعتراض آبی‌های پایتخت عملی فرافکنانه محسوب می‌شود، بیان کرد: دیر شروع شدن تمرینات استقلال به خاطر تیم ملی بود. خود کی‌روش هم گفته بود که استقلالی‌ها، دو هفته استراحت کنند. بازی‌های تیم ملی برای ما مشکلاتی ایجاد کرد و شما حساب کنید که با وجود آن همه ملی‌پوش و سه دیدار سنگین تیم ملی، آیا چاره‌ای برای ما می‌ماند؟ الان هم که نمی‌دانم کی‌روش و مسوولان دنبال چه هستند که آنقدر فشرده لیگ را دنبال می‌کنند.

پورحیدری در پایان و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به صحبت‌های کی‌روش مبنی بر بازی کردن نمایندگان آسیای ایران بدون ملی‌پوشان در یک یا دو بازی آخر مرحله گروهی‌شان چیست، گفت: من واقعا این صحبت را نمی‌توانم هضم کنم. به نظرم به دنبال بهانه‌ای است که بعدا حرفی برای گفتن داشته باشد. فوتبال حرفه‌ای این مسائل را تایید نمی‌کند. از سویی دیگر همه تیم‌های آسیایی هزینه می‌کنند تا در این رقابت‌ها موفق باشند، حالا ما با این همه هزینه از بازیکنانمان محروم شویم؟ حتما پشت این صحبت‌های کی‌روش نیتی وجود دارد. او می‌خواهد یک اردوی کامل پیش از جام جهانی داشته باشد و اصلا برایش مهم نیست که ما با چه بازیکنانی به رقابت‌های آسیایی می‌رویم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016