چهارشنبه 20 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

غلامحسين مظلومی: بايد شکايت کنم يا حکم جلب بگيرم تا به حقم برسم؟

• من فقط حقم را می‌خواهم و بيشتر از حقم نمی‌خواهم چون در بستر بيماری هستم و واقعا برای درمانم به پول نياز دارم.

سرپرست سابق تيم فوتبال شاهين بوشهر به شدت از مدير عامل سابق باشگاه بوشهری گله‌مند است و می‌گويد الان به پول برای هزينه‌های درمان خود نياز دارم، نه در آينده.

غلامحسين مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا اظهار داشت: وقتی به بوشهر رفتم با علی افراشته قرارداد بستم اما او به تعهدات خود عمل نکرده و ۳۴ ميليون تومان از پول من مانده اما پرداخت نمی‌کند. واقعا من را سرکار گذاشته و مدام دروغ می‌گويد. اين رفتار با پيشکسوت فوتبال که برای اين مملکت و شهر بوشهر زحمت کشيده، درست نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: علی افراشته در حال حاضر معاون اجرايی مجلس شورای اسلامی است. وی در خانه ملت است و مردم انتظار دارند حق‌شان را نمايندگان آنها بگيرند اما وقتی خود افراشته حق من را نمی‌دهد، چه انتظاری بايد داشته باشيم؟ من در بوشهر زحمت کشيده‌ام و ۲ سال از حضورم در اين تيم گذشته و هيچ اهميتی نمی‌دهند. حتما بايد شکايت کنم و حکم جلب بگيرم تا به حقم برسم؟ چنين اتفاقاتی برای افراشته که در خانه ملت است، زشت نيست؟

وی در ادامه گفت: وی حتی به تلفن‌های من جواب نمی‌دهد و مدام من را سرکار می‌گذارد. الان مريض هستم و داروهای من خيلی گران است و دارم از جيب خرج می‌کنم. نمی خواستم دستم را پيش کسی دراز کنم و می‌خواهم حقم را بدهند. الان که در بستر بيماری هستم و به پول نياز دارم بايد حقم را بدهند وگرنه بعد از آن چه فايده‌ای دارد؟

اين پيشکسوت فوتبال همچنين متذکر شد: الان ۲ روز است در کلينيک هستم و روزی ۵ تا سرم به من تزريق می‌کنند و در حال شيمی‌درمانی هستم و شرايط بسيار سختی دارم. من ۸ ساعت زير عمل جراحی بودم و دو روز در ريکاوری بودم و مردم دعا کردند تا به جمع خانواده و جامعه برگشتم. از همه کسانی که اين مدت جويای احوالم بودند و به عيادتم آمدند، تشکر می کنم.

مظلومی در پايان گفت: در اين مدت خيلی‌ها جويای احوال من بودند و به ملاقاتم آمدند، اما از افراشته هيچ خبری نيست و حتی زنگ هم نزده که حالم را بپرسد. اگر افراشته به ملاقاتم می‌آمد، حداقل از ديدنش خوشحال می‌شدم چون من تنگستانی هستم و وی استاندار بوشهر بوده و توقع داشتم حداقل حالم را بپرسد. نمی‌خواهم به مجلس بروم و در اين رابطه با علی لاريجانی و ديگر دوستان صحبت کنم چون اين کار برای شخص افراشته زشت است، من فقط حقم را می‌خواهم و بيشتر از حقم نمی‌خواهم چون در بستر بيماری هستم و واقعا برای درمانم به پول نياز دارم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016