جمعه 22 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خسوس: سخت‌تر از این نمی‌شد

سرمربی تیم ملی فوتسال با دشوار خواندن گروه ایران در جام جهانی کوچک، نسبت به صعود از این گروه اظهار امیدواری کرد.

"خسوس کاندلاس رودریگو" در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره قرار گرفتن تیم ملی ایران با تیم های برزیل،آرژانتین و ژاپن در گروه A گرند پری برزیل موسوم به جام جهانی کوچک، اظهار کرد: واقعا گروه سختی است. باید بگویم سخت تر از این نمی‌شد. با این وجود من گلایه‌ای ندارم و برای موفقیت باید جنگید.

وی افزود: اگر بخواهیم خودمان را نشان دهیم، این اتفاق باید مقابل تیم های برتر دنیا بیفتد. اگر فکر می کنیم تیم خوبی هستیم، باید در مواقع سخت هم آن را به بقیه اثبات کنیم. فکر می کنم حضور در گرند پری و بازی با تیم هایی مثل برزیل در مرحله اول مهمترین محک برای خود من است تا ببینم کارهایی که در چند وقت اخیر برای تیم ملی ایران انجام داده ام، ثمر داشته یا نه.

سرمربی تیم ملی همچنین درباره حریفان ایران در مرحله گروهی و احتمال صعود به مرحله نیمه نهایی بازی ها، بیان کرد: قطعا از گروه صعود خواهیم کرد. اگر قرار بود صعود نکنیم، اصلا به برزیل نمی رفتیم. همه تیم هایی که در این بازی ها حاضرند، برای جام جهانی2016 آماده می شوند. ژاپن و برزیل با تغییر زیاد به گرند پری می آیند و تنها آرژانتین تعدادی از بازیکنانی که در جام جهانی 2012 داشت را با خود به همراه خواهد داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خسوس ادامه داد: ما هم سعی کردیم اسکلتی که در بازی های داخل سالن کره جنوبی داشتیم را حفظ کنیم. چون 60 تا 70 درصد بازیکنان جدید بعد از اسفند سال قبل آمده اند و ما نگرش جدیدی را در تیم ملی به کار گرفته ایم. بنابراین خواستیم با تیمی که دو ماه پیش تشکیل دادیم به برزیل برویم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا در فهرست اعلامی اش لژیونر های ایرانی حاضر در لیگ روسیه هم حضور دارند، گفت: من فعلا مصطفی نظری، حسین طیبی و اصغر حسن زاده را به مرحله اول اردو ها دعوت نکرده ام اما روی این بازیکنان حساب باز کرده ام و قطعا در برزیل ما را همراهی خواهند کرد. بازیکنانی که تا به حال به تیم ملی دعوت نشده بودند مثل اسماعیل عباسیان، مجتبی حسن‌نژاد، محمد شجری و مسعود سعادتی را در مرحله اول فراخواندیم تا ارزیابیشان کنیم.

خسوس کاندلاس درباره لو رفتن اسامی بازیکنان تیم ملی قبل از اعلام سایت فدراسیون فوتبال، به ایسنا گفت: ما فهرست تیم ملی را چهارشنبه به فدراسیون دادیم تا آن را منتشر کند ولی نمی دانم چرا این اتفاق نیفتاد. به همین دلیل ما خودمان لیست را رسانه ای کردیم!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016