چهارشنبه 27 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آبی‌های ايران راهی نيمه نهايی شدند

ايسنا ـ استقلال ايران با برتری سه بر يک در مجموع در دو ديدار رفت و برگشت برابر بوريرام تايلند راهی مرحله نيمه نهايی ليگ قهرمانان آسيا شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، ديدار بوريرام تايلند برابر استقلال ايران از دور يک چهارم نهايی ليگ قهرمانان آسيا با برتری دو بر يک نماينده ايران به پايان رسيد تا آبی‌های ايران در مجموع با برتری دو بر يک راهی مرحله بعدی رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا شد. تک گل بوريرام را اسمار باربا در ۳۷ روی يک ضربه کرنر و گل‌های استقلال را عمران‌زاده در دقيقه ۵۲ و تيموريان در دقيقه ۹۰+۲ به ثمر رساند.

گزارش نيمه نخست:

نخستين فرصت اين ديدار را آندرانيک تيموريان برای استقلال از دست داد. شوت خوب اين بازيکن در دقيقه پنجم می‌رفت تا کار را يک بر صفر کند اما شوت اين بازيکن را دروازه‌بان بوريرام با واکنشی خوب در آغوش خود گرفت. در ادامه و در دقيقه نهم ارسال يک ضربه کاشته از بازيکنان بوريرام روی دروازه استقلال می‌رفت خطرساز شود که خروج به موقع رحمتی مانع از هر اتفاق ديگری شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در دقيقه شانزدهم اين ديدار پاس درون عمق بازيکنان بوريرام می‌رفت کار دست شاگردان قلعه‌نويی دهد اما واکنش آنها مانع از ايجاد فضا برای بوريرامی‌ها شد تا اين موقعيت بوريرام هم از دست برود. بهترين فرصت بوريرام در دقيقه ۳۰ بدست آمد. نماينده تايلند در يک ضد حمله و در شرايط سه بر دو وارد زمين استقلال شد اما واکنش خوب مدافعان استقلال موجب شد تا بازيکن بوريرام اشتباه کند و با يک ارسال ضعيف اين فرصت برای اين تيم از دست رفت.

در دقيقه ۳۷ اين ديدار ارسال يک ضربه کرنر برای بوريرام اين فرصت را برای اين تيم ايجاد کرد تا اسمار باربا با يک ضربه سر دقيقه اين فرصت را به گل تبديل کند. در ادامه تلاش دو تيم برای تغيير نتيجه بی‌حاصل ماند تا نيمه اول اين ديدار با حساب يک بر صفر به سود بوريرام به پايان برسد.

گزاش نيمه دوم:

استقلال از همان ابتدای نيمه دوم بازی تهاجمی‌اش را آغاز کرد و در دقيقه ۴۷ شوت سنگين هاشم بيک‌زاده با واکنش ديدنی دروازه‌بان بوريرام راهی کرنر شد اما اين پايان کار نبود. تنها دو دقيقه بعد، ارسال يک کرنر خوب از تيموريان با ضربه سر خطرناک قاضی همراه شد که اين موقعيت با فاصله‌ای اندک از بالای دروازه بوريرام راهی اوت شد.

در دقيقه ۵۲ ارسال زيبای تيموريان با ضربه سر خوب عمران‌زاده همراه شد تا استقلال به گل تساوی دست پيدا کند.

در ادامه بازهم آبی‌پوشان به فشار خود برای گلزنی ادامه دادند. ارسال يک توپ از جناح چپ بوريرام توسط خسرو حيدری روی پای فرهاد مجيدی پايين آمد که ضربه قيچی برگردان اين مهاجم استقلال با برخورد به مدافع بوريرام راهی کرنر شد. در ادامه بوريرام‌های کم کم خود را به دروازه استقلال نزديک کردند و در دقيقه ۶۸، می‌توانستند کار را دو بر يک به سود خود کنند اما شوت مهاجم اين تيم از پشت محوطه جريمه استقلال با فاصله‌ای اندک از کنار دروازه استقلال راهی اوت شد.

پانزده دقيقه پايانی اين ديدار، با هوشياری آبی‌پوشان همراه بود و آنها با ارائه يک بازی منطقی و حفظ توپ موفق شدند تا برابر حملات بوريرام مقاومت کنند و در دقيقه آخر آندرانيک تيموريان که يکی از بهترين‌های استقلال در اين بازی بود با ضربه‌ای فوق‌العاده زيبا گل سوم استقلال را به ثمر رساند.

در اين ديدار فرهاد مجيدی، خسرو حيدری، آندرانيک تيموريان و عمران زاده از استقلال با کارت زرد داور جريمه شدند.

در اين ديدار برای استقلال سيدمهدی رحمتی، اميرحسين صادقی، پژمان منتظری، حنيف عمران‌زاده، هاشم بيک‌زاده، جواد نکونام، جی‌لويد ساموئل، آندرانيک تيموريان، محمد قاضی، پژمان نوری و خسرو حيدری به ميدان رفتند. ضمن آنکه فرهاد مجيدی در دقيقه ۴۵ جای پژمان نوری و مهدی نظری به جای خسرو حيدری به ميدان رفتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016