یکشنبه 24 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تازه‌ترين خبرها از استقلال در تايلند

ايسنا ـ سرپرست استقلال می گويد تيمش برابر بوريرام دست و پا بسته نخواهد بود و همه تلاش کادر فنی آبی‌پوشان اين است که با دست پر از تايلند خارج شوند.

ميرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره آخرين وضعيت استقلال در تايلند، اظهار کرد: خدا را شکر وضعيت تيم خوب است. وقتی به تايلند رسيديم، بلافاصله برای ديدن بازی تروساسانا برابر بوريرام در ورزشگاه حاضر شديم. بوريرام با يک بازی خوب موفق به شکست دو بر صفر حريفش شد. امروز هم اولين تمرين‌مان در تايلند را ساعت ۱۷ به وقت محلی برگزار خواهيم کرد.

او در پاسخ به اين سوال که مصدومان اين تيم به ويژه خسرو حيدری در چه وضعيتی هستند، بيان کرد: خدا را شکر همه بازيکنان خوب هستند و کادر پزشکی تلاش بسياری دارد تا خسرو حيدری و بازيکنانی که کمی دچار درد هستند را به اين ديدار برسانند. ان‌شاءالله اين تلاش‌ها نتيجه‌ می‌دهد و بدون مشکل خاصی روز چهارشنبه به ميدان خواهيم رفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرپرست استقلال در پايان و در پاسخ به اين سوال که بوريرام را برابر تروساسانا چطور ديده است؟ اظهار کرد: بوريرام تيمی سرعتی و بسيار خوب بود. آنها جوان هستند، اما ما دست و پا بسته نخواهيم بود. استقلال تيم بزرگی است و نامش هراس انگيز است. ما به بازی روز چهارشنبه بسيار اميدواريم و ان‌شاءالله با دست پر به ايران باز می‌گرديم.

***

پورحيدری: مصدومان برسند، در بين چهار تيم هستيم
بازی با سئول بهتر از بازی با الاهلی است

مديرفنی استقلال می‌گويد تيمش می‌تواند با استفاده از فضاهايی که در ديدار برابر بوريرام ايجاد می‌شود، دروازه اين تيم تايلندی را باز کند و به مرحله بعدی رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا صعود کند.

منصور پورحيدری در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ی ديدار اين هفته‌ی استقلال برابر بوريرام از رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا گفت: هدف مجموعه استقلال از ابتدا رسيدن به مراحل بالايی ليگ قهرمانان آسيا بود و ليگ برتر در اولويت بعدی قرار داشت. با اين حال ما با مشکلات زياد، مصدوميت‌های مختلف در بازه‌های زمانی متفاوت روبه‌رو شديم ولی با تلاشمان به اين مرحله از رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا رسيديم و به شخصه اعتقاد دارم اگر مصدومان ما به بازی با بوريرام برسند، می‌توانيم در جمع چهار تيم برتر آسيا قرار بگيريم.

او در ادامه افزود: من به بازی روز چهارشنبه خيلی اميدوارم و البته فراموش نکرده‌ايم که آنها چقدر در تهران خوب کار کردند. من فکر می‌کنم آنها برای گل زدن مجبور هستند تا باز شوند و حملات خود را تدارک ببيند، همين امر به ما کمک می‌کند تا از فضاهای ايجاد شده استفاده کنيم و به حريف ضربه بزنيم.

پورحيدری گفت: همانطور که اشاره کردم، اگر استقلال با تمامی نفرات خود به مصاف بوريرام برود، قطعا موفق خواهد شد. اعتقاد دارم نکته اساسی‌ای که بازيکنان نبايد از آن غافل شوند، ساختار دفاعی است. استقلال اگر گل نخورد هم به مرحله بعد می‌رود و بايد به اين نکته توجه داشت چرا که حفظ ساختار دفاعی تيم، به کل بازيکنان برای ارائه يک بازی خوب کمک خواهد کرد.

مديرفنی استقلال در پاسخ به اين سوال که آيا می‌توان با توجه به کسب تنها يک امتياز از سه بازی اخير از سوی آبی‌پوشان اميدوار بود که چهره‌ای متفاوت از نماينده ايران برابر بوريرام شاهد بود، اظهار کرد: ما امسال از لحاظ فنی کارمان را دير آغاز کرديم. متاسفانه چون شروع کارمان ديرهنگام بود، فرصت کار را نداشتيم و از لحاظ بدنی افت کرديم. خيلی از بازيکنان مثل نکونام دير به تيم اضافه شدند و ما چون دير بدنسازی کرديم، کمی مشکل داريم. با اين حال هواداران حق دارند که نگران باشند اما من مطمئنم در نيم فصل دوم اين فرصت ايجاد شود تا بدنسازی کنيم، خيلی بهتر از پارسال ظاهر می‌شويم و من اميدم به قهرمانی بيشتر از سال گذشته خواهد بود. ميان اين دو ليگ هم تفاوت‌های زيادی وجود دارد و ما از ابتدای فصل همه هدف خود را روی اين ديدار گذاشته بوديم و با تمرکز به بوريرام فکر می‌کنيم. بازيکنان ما سه ديدار اخير را به دست فراموشی سپرده‌اند و با آمادگی به مصاف بوريرام خواهند رفت.

پورحيدری در پاسخ به اين سوال که ترجيح می‌دهد تيمش در صورت صعود به مرحله بعدی رقابت‌های ليگ قهرمانان اسيا برابر اف ث سئول به ميدان برود يا برابر الاهلی حاضر شود، بيان کرد: فکر می‌کنم تقابل با نماينده کره به نفع ما باشد. تيم‌های عربی شيطنت می‌کنند و از لحاظ روحی، روانی برابر آنها مشکل داريم. از سويی ديگر الاهلی در اين فصل از رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا عملکردی درخشان داشته و به نظرم حريفی سخت‌تر به شمار می‌رود.

مديرفنی استقلال در پايان با ابراز اميدواری از صعود استقلال به مرحله بعدی رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا گفت: اميدوارم که استقلال، بوريرام را از پيش روی بردارد و چهارشنبه شب، مردم ايران را خوشحال کند. قطعا بازيکنان استقلال در اين کار همدل هستند و با لطف خدا می‌توانيم يک گام ديگر به ستاره سوم آسيايی نزديک شويم.

***

دين محمدی: نبايد در ۲۰ دقيقه اول گلی را دريافت کنيم
يک گل بخوريم، چيزی تمام نشده

آناليزور استقلال می‌گويد تيم بوريرام در ضربات ايستگاهی بسيار خطرناک است و اين مسئله به آبی پوشان گوشزد شده است.

سيروس دين محمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ی ديدار روز چهارشنبه استقلال برابر بوريرام از رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا گفت: بوريرام تيم بسيار خوبی است و از سويی ديگر بسيار ناشناخته و طبيعتاً خطرناک است. آنها در ضربات ايستگاهی و کرنرها می‌توانند بسيار خطرناک ظاهر شوند اما به دليل اينکه نياز به گلزنی برابر ما دارند، احتمالا تلاش می‌کنند تا با حملات پردامنه روی استقلال فشار وارد کنند و تصور می‌کنم می‌توان به راحتی از آنها امتياز گرفت. استقلال در ضد حملات تيم بسيار خوبی است و می‌توان از ضعف‌ خط دفاعی حريف در حملات به خوبی استفاده کرد. ما نبايد در بيست دقيقه نخست گلی را دريافت کنيم و معتقدم با استفاده از ضدحملات به راحتی به گل می‌رسيم.

او در ادامه افزود: ما روی قدرت تيم بوريرام در ضربات ايستگاهی کار کرده‌ايم و به همه بازيکنان هم مثل بازی رفت گوشزد کرده‌ايم که آنها در ضربات ايستگاهی بسيار خطرساز هستند. از سويی ديگر معتقدم انسجام و دوندگی بازيکنان، برگ برنده ما برابر بوريرام است و اگر بازيکنانمان بتوانند يکديگر را در طول بازی به خوبی پوشش دهند، خيال همه راحت خواهد شد.

آناليزور استقلال در پاسخ به اين سوال که آيا پشتوانه يک گل برای آبی‌ها در اين ديدار، چاره ساز خواهد بود يا خير، اظهار کرد: يک هيچ بهتر از دو بر يک است. همين که استقلال در بازی رفت گلی را دريافت نکرده، نکته بسيار مهمی است. اين حرفم آنجا معنی پيدا می‌کند که اگر خدايی ناکرده استقلال يک گل بخورد، هيچ چيز تمام نشده و می‌توان با قدرت به کار ادامه داد و در ضد حملات گل تساوی را به ثمر رساند چراکه بوريرامی‌ها به هيچ وجه در دفاع مثل بازی رفت جمع نخواهند شد و قطعا به مهاجمان ما فضاهای زيادی را می‌دهند.

پيشکسوت استقلال در پايان و در پاسخ به اين سوال که ترجيح می‌دهد در صورت صعود استقلال به مرحله بعدی رقابت‌های ليگ قهرمانان‌ آسيا، اين تيم برابر نماينده عربستان به ميدان برود يا کره، بيان کرد: به نظرم برخورد با اف ث سئول کره برای ما بهتر است. با آنها می‌توان راحت‌تر بازی کرد چراکه فوتبال بازی می‌کنند. اين درحالی است که نماينده عربستان مطابق معمول در جنگ روانی و تمارض کارش را پيش می‌برد.

***

پژمان نوری: بوريرام را می‌بريم تا از هواداران دلجويی کرده باشيم
مشکلات استقلال بايد حل شود

مدافع هافبک استقلال می‌گويد مهم‌ترين مسئله برای تيمش، گل نخوردن است و به احتمال فراوان در ديدار تيمش برابر بوريرام به ميدان می‌رود.

پژمان نوری در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ی آخرين شرايط استقلال و خودش صحبت کرد. متن اين گفت‌وگو را می‌خوانيد:

* از ديدار با بوريرام آغاز کنيم.
- بازی خيلی سختی است. آنها در آزادی آمدند و يک نمايش بسيار خوب ارائه دادند اما ما می‌رويم تا پيروز شويم. مسئله مهم اين است که گل نخوريم و در ادامه کار به گلزنی فکر کنيم. به نظرم اگر بتوانيم همان اوايل کار يک گل بزنيم کار به مراتب راحت‌تر می‌شود. به طور قطع بوريرامی‌ها خيلی تهاجمی‌تر از بازيشان در آزادی برابر ما ظاهر می‌شوند و ما بايد از اين مسئله نهايت استفاده را ببريم.

* از مصدوميتت بگو. اميدوار هستيد که به بازی با بوريرام برسيد؟
- صبح جمعه عکس گرفتم و به دکتر ستوده دادم، ايشان همه تلاشش را به همراه دکتر نوروزی می‌کنند تا مرا به بازی با بوريرام برسانند و البته خودم هم احساس می‌کنم که می‌توانم بازی کنم.

* پشتوانه يک گل استقلال می‌تواند اميدوار کننده باشد؟
- يک گل اين اميدواری را نمی‌دهد که حتما به مرحله بعدی صعود کرده‌ايم اما دلگرمی اين را می‌دهد که به آينده اميدوارتر باشيم. ما بايد تلاش کنيم و برای يک تساوی به بازی نکنيم چراکه اگر با اين تفکر به ميدان برويم، موفق نمی شويم. ما اگر بتوانيم باهوش و زرنگ باشيم و از موقعيت‌ها استفاده کنيم توان شکست بوريرام را در تايلند هم داريم.

* اگر استقلال به مرحله بعدی صعود کرد، ترجيح می‌دهی برابر الاهلی حاضر شويد يا اف ث سئول؟
- در اين مرحله هرتيمی که می‌آيد قوی است و فرقی ندارد از کدام کشور باشد. با اين حال به نظرم رويارويی با تيم‌های عربی کار راحت‌تری است چراکه به بازی و سبک کار آنها آشنا هستيم. فوتبال کره و ژاپن کمی فرار از آسياست و به علاوه بسيار سرعتی کار می‌کنند که شايد همين امر برای ما مشکلاتی را به همراه داشته باشد. البته انگيزه رفتن به خانه خدا هم بی تاثير در اين نگاهم نيست.

* استقلال در سه بازی اخيرش تنها يک امتياز گرفته و همين امر هواداران را نگران کرده تا شايد استقلال برابر بوريرام هم ضعيف کار کند. نظر شما چيست؟
- صد در صد شرايط ليگ قهرمانان آسيا با ليگ برتر متفاوت است. البته ما هم نبايد خودمان را گول بزنيم، يک سری مشکلات در استقلال وجود دارد که بزرگان تيم مثل آقای قلعه‌نويی بارها به آن اشاره کرده‌اند. بايد همه اين مشکلات حل شود تا همه بازيکنان با تمرکز در ميدان حاضر شوند. ما بايد تا می‌توانيم از ورود حاشيه به تيم جلوگيری کنيم. اعتقاد دارم وقتی حاشيه‌ها نتوانند وارد استقلال و پرسپوليس شوند، اين دو تيم موفق‌تر ظاهر می‌شوند. با اين حال من فقط می‌توانم از همه هواداران عزيزمان، بخاطر سه بازی اخير عذر خواهی کنم. انشالله که با برد بوريرام اين نتايج را جبران کنيم و به نوعی از هواداران دلجويی کرده باشيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016