شنبه 13 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

یک طلا و سه برنز در انتظار کشتی‌گیران آزاد ایران در جام کرکین

نمایندگان ایران در پایان رقابت‌های چهاروزن نخست مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین در روسیه در یک وزن راهی فینال شده و در سه وزن دیگر برای مدال برنز تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن 84 کیلوگرم علیرضا کریمی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 7 بر صفر کشتی گیر روس را شکست داد. وی در دور سوم نیز کشتی گیری از کشور میزبان را با نتیجه 7 بر صفر مغلوب کرد.کریمی در دور چهارم نیز با نتیجه 9 بر 2 حریف روس خود را مغلوب کرد تا برای کسب مدال طلا به مصاف نماینده آذربایجان برود.

در وزن 120 کیلوگرم خشایار دهستانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 7 بر یک حریف روس خود را مغلوب کرد. وی در دور سوم نماینده بلغارستان را نیز با نتیجه 7 بر صفر شکست داد، اما در دور چهارم برابر حریف گرجستانی مغلوب شد و به دیدار رده بندی راه یافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در همین وزن عبدالله قمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 7 بر صفر کشتی گیر بلاروس را شکست داد. وی در دور سوم مقابل کشتی گیر آذربایجانی با نتیجه 8 بر 4 به برتری دست یافت. قمی در دور چهارم مقابل دیوید مودزمانشویلی نایب قهرمان المپیک لندن از گرجستان با نتیجه 7 برصفر مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن 55 کیلوگرم یونس سرمستی در دور نخست با نتیجه 7 بر صفر از سد کشتی گیر روسیه گذشت و فرهاد جلائی نیز با همین نتیجه نماینده مغولستان را مغلوب کرد. این دو کشتی گیر در دور دوم به مصاف یکدیگر رفتند که در حالی که مسابقه با نتیجه 9بر 4 به سود سرمستی پیش می رفت، جلایی به مسابقه ادامه نداد.

سرمستی در دور سوم این مسابقات نیز مقابل کشتی گیر روس با نتیجه 7 بر صفر به برتری دست یافت، اما در دور چهارم و مرحله نیمه نهایی مقابل حریف روس خود ضربه فنی و راهی دیدار رده بندی شد. به این ترتیب فرهاد جلائی در این وزن از دور رقابتها کنار رفت.

در وزن 66 کیلوگرم غلامرضا عبدالله پور در دور نخست با نتیجه 7 بر صفر حریف فنلاندی را مغلوب کرد، اما در دور دوم مقابل حریف روس خود با نتیجه 4 بر 7 شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت.

رقابت‌های سه وزن دوم این مسابقات روز یکشنبه برگزار می شود که مصطفی قیاسی و پیمان یاراحمدی در وزن 74 کیلوگرم به مصاف حریفان می روند. تیم ایران در این رقابتها در وزن های 60 و 96 کیلوگرم نماینده ندارد.

ششمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری با حضور کشتی گیرانی از بیست کشور دنیا در شهر یاکوتسک روسیه در حال برگزاری است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016