شنبه 13 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عضو تیم ملی روئینگ بانوان: تلاش می‌کنم مدال طلا را کسب کنم

سولماز عباسی گفت: امیدوارم در مسابقات بعدی از سد تیم ملی چین عبور کنیم و مدال طلا را به دست بیاوریم.

قایقران تیم ملی روئینگ بانوان ایران در گفت وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا در چین توانستیم مدال نقره را در ماده چهار نفره سبک وزن بانوان بدست آوردیم و تیم ملی چین هم به مدال طلا رسید که امیدواریم بتوانیم در رقابت‌های آینده مدال طلا را بدست آوریم.

عضو تیم ملی قایقرانی بانوان ایران گفت: من در سال گذشته زیاد در اردوهای تیمی نبودم و انفرادی تمرین می‌کردم اما 20 روز قبل از شروع مسابقات تیم به چین اعزام شد و در محل مسابقات تمرین آماده سازی را زیر نظر مربی چینی و کادر فنی ایران انجام داد. این اردو تاثیر خوبی روی نتایج تیم ملی داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او درباره سطح مسابقات قهرمانی روئینگ آسیا تصریح کرد: سطح مسابقات بالا بود و تیم‌ها با آمادگی بالا در رقابت‌ها حاضر شدند. با همان ارنج مسابقات گوانجو مسابقه دادیم و تصمیم گرفتیم تمرکز خود را روی مسابقات 4نفره بگذاریم بنابراین در مسابقات تک نفره شرکت نکردیم. خوشبختانه در مسابقات هم توانستیم مدال نقره را به دست آوریم.

او ادامه داد: در مسابقات گوانجو مدال برنز را کسب کردیم و در این رقابت‌ها به لحاظ تایم و مدال توانستیم ارتقا پیدا کنیم هر چند دلمان می‌خواست مدال طلا را بدست آوریم اما تیم ملی چین هم ورزشکاران با سابقه‌ای دارد و اردوهایشان به لحاظ کمی و تایمی با ما فاصله دارد.

عباسی درباره مسابقات آینده خود اظهار کرد: مهم‌ترین مسابقه پیش روی ما مسابقات آسیایی کره جنوبی است و اردوهای آماده سازی برای این رقابت ها را بعد از استراحت چند روزه آغاز می‌کنیم و امیدواریم در مسابقات کره‌جنوبی نتایج بهتری نسبت به گوانجو به دست آوریم.

ملی پوش قایقرانی ایران تصریح کرد: اگربه لحاظ مربی و اردویی شرایط مساعدی فراهم شود سعی می‌کنیم خود را به بهترین نحو برای مسابقات المپیک برزیل آماده کنیم.

سولماز عباسی در پایان گفت: باید از فدراسیون قایقرانی به دلیل برپایی اردوی 20 روزه در چین تشکر کنم به دلیل اینکه این اردو تاثیر خوبی در آماده سازی ما برای این مسابقات داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016