یکشنبه 21 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

از مدیریت ابومسلم انصراف داده‌ام/ فیفا یک‌هفته‌ مهلت داده!

مدیرعامل سابق تیم فوتبال ابومسلم گفت: با این شرط که تمامی مطالبات من و تیم آقای چمنیان پرداخت شود از مدیریت تیم انصراف داده‌ام.

احسان سحرخیز در گفتگو با خبرنگار ایلنا در مشهد گفت: شب قبل از بازی ابومسلم آقای نوروزی، رئیس حراست وزارت ورزش با حمیسی، رئیس حراست فدراسیون فوتبال تماس گرفته و می‌گوید که قبل از توافق کامل با من نباید بازی روز جمعه ابومسلم برگزار شود.

وی در ادامه افزود: پیش از ظهر روز جمعه جلسه‌ای با حضور من و آقای حمیسی در اداره‌کل ورزش و جوانان برگزار شد و از من خواستند در این زمینه اعلام نظر کنم. آقای حمیسی گفت ساعت 12 پنجشنبه شب رئیس حراست وزارت ورزش با وی تماس گرفته و گفته باید برای دریافت توافق آقای سحرخیز به مشهد بروید و تا مشکل را حل نکردید برنگردید.

سحرخیز تصریح کرد: در حاشیه جلسه محمدزاده، سرپرست تیم آقای چمنیان گفت که علاوه بر بدهی‌های سابق ابومسلم اکنون 1.5 میلیارد تومان دیگر نیز به جمع بدهی‌ها اضافه شده و مدیریت باشگاه باید 2.5 میلیارد تومان بدهی را پرداخت کند و من هم در شرایط گفتم بنابر نامه آقای کفاشیان در صورت دریافت مطالبات خودم یعنی آنچه از روز واگذاری تیم به من هزینه کردم تا به امروز و 50 درصد از رقم قرارداد بازیکنان تیم چمنیان، از مباحث مدیریتی ابومسلم کنار می‌کشم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مدیرعامل سابق ابومسلم ادامه داد: آنگونه که گفته شده، بیش از یک میلیارد تومان از بدهی فصل گذشته بازیکنان تیم ابومسلم مانده و یک بازیکن خارجی نیز برای دریافت بیش از 100 هزار دلار طلب خود به فیفا شکایت کرده و فیفا نیز یک هفته به ابومسلم مهلت پرداخت داده است.

وی با اشاره به اظهارات تلفنی مهدی تاج در این جلسه گفت: در جلسه مذکور حتی با آقای تاج هم تماس گرفتم و ایشان گفت با توجه به صحبت‌های قبلی، وی نمی‌تواند بازی را لغو کند و قول داد اگر مطالبات من و بازیکنان تیم چمنیان پرداخت نشود قطعا بازی بعدی ابومسلم را لغو می‌کند.

سحرخیز افزود: آقای وفایی باید تعهدات مربوط به 50 درصد از رقم قرارداد بازیکنان تیم چمنیان را پرداخت کند.

مدیرعامل سابق ابومسلم در خصوص جلسه وزارت ورزش و مجلس نیز گفت: جلسه فردای نمایندگان وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و مجلس شورای اسلامی لغو شد و قرار است من و آقایان وفایی، بهروان، نبی، تاج و حسن‌زاده جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال داشته باشیم و بر سر مطالبات من و تیم چمنیان توافق کنیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016