یکشنبه 5 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آنچلوتی: همه پنالتی را دیدند جز داور

سرمربی رئال‌مادرید پس از شکست برابر بارسلونا از داور مسابقه انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بارسلونا موفق شد 167 ال‌کلاسیکو را به سود خود پایان دهد. در این دیدار و در یک صحنه جنجالی کریستیانو رونالدو در نیمه دوم تعادلش را در محوطه جریمه بارسلونا از دست داد اما داور از اعلام ضربه پنالتی خود‌داری کرد.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید پس از شکست برابر بارسلونا گفت : تیم ما در نیمه نخست بازی خوبی انجام نداد اما در نیمه دوم خیلی خوب شدیم. حریف را به خوبی تحت فشار قرار دادیم و می‌توانستیم به گل برسیم. بازی در نیمه دوم کاملا در اختیار ما بود. نمی‌دانم داور چطور آن پنالتی را ندید. همه دیدند که یک پنالتی واضح برای ما گرفته نشد جز داور. او یک داور بین المللی است اما واقعا نمی دانم چطور این پنالتی را ندید. اگر داور آن صحنه را می‌دید و بازیکن بارسا را اخراج می کرد همه چیز عوض می‌شد. اما در هر صورت تیم ما در این دیدار در نیمه نخست بد بازی کرد اما در نیمه دوم بازی خوبی انجام دادیم و حریف را تحت فشار قرار دادیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آنچلوتی در پاسخ به این سوال که چرا رئال با 3 هافبک دفاعی بازی کرد گفت: رئال به هیچ وجه با 3 هافبک دفاعی بازی نکرد. مودریچ هافبک دفاعی نیست. تنها راموس و خدیرا کارهای دفاعی انجام می‌دادند. حریف نیز تنها مسی را در خط حمله داشت.

سرمربی رئال مادرید درباره عملکرد گرت بیل که در نیمه دوم مسابقه تعویض شد گفت: او در کارهای تیمی خوب بود. من از او راضی هستم . البته بیل نیاز به زمان دارد تا با بقیه بازیکنان تیم هماهنگ شود.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید درباره تجربه اولین ال‌کلاسیکوی خود گفت‌: بازی بسیار خوبی بود که جو فوق العاده ای داشت. ما می‌خواستیم به پیروزی در این دیدار برسیم که موفق نشدیم اما بازی ما نشان داد که در حال پیشرفت هستیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016