دوشنبه 27 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
15 مهر» نزدیک‌تر از همیشه به مریم طوسی؛ دختر باد!
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برای مدال گرفتن همین حالا هم دیر است!

رکورددار دوهای سرعت بانوان ایران با اشاره به حضور موفق در بازیهای آسیایی اینچئون، گفت: به نظر من برای گرفتن مدال دیر شده و باید از همین امروز شروع کنیم.

مریم طوسی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه های آتی خود خاطر نشان کرد: من برای چند برنامه ویژه خودم را آماده می کنم، مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا را در پیش دارم ولی هدف اصلی من بازیهای آسیایی 2014 کره جنوبی است و امیدوارم با یک برنامه‌ریزی خوب در این مسابقات حاضر شوم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا تکلیف مربی خارجی شما مشخص شده است، گفت: هنوز وضعیت مربی من مشخص نیست و امیدوارم که هر چه زودتر تکلیفم را معلوم کنند. فعلا به تنهایی در ورزشگاه آفتاب انقلاب تمرین می کنم که این برایم خیلی سخت است. فقط از مسئولان می خواهم از این وضعیت خارج شوم و بتوانم با مربی به کار خودم ادامه دهم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قهرمان دوهای سرعت بانوان ایران در خصوص شانس کسب مدال خود در بازیهای آسیایی، بیان کرد: برای مدال گرفتن همین حالا هم دیر شده است و اگر واقعا می خواهیم در بازیهای اینچئون کسب مدال کنیم باید از همین امروز شروع کنیم. به نظرم می شود در این مسابقات مدال کسب کرد اما باید با برنامه ریزی خوب به استقبال این بازیها برویم.

طوسی درباره گزینه های مربیگری خود توضیح داد: مسئولان فدراسیون با چند کشور صحبت کردند ولی هنوز چیزی معلوم نیست، من از هم از آنها خواستم مربی را برایم بیاورند که در سطح رکوردهایم باشد تا بهتر بتوانم در بازیهای آسیایی حضور پیدا کنم.

این دونده اضافه کرد: من با برخی از حریفانم در ارتباط هستم، آنها زیر نظر بهترین مربیان و با بهترین امکانات اردوهایشان را شروع کرده اند ولی ما باید با حداقل امکانات تمرین کنیم و با این وضعیت به استقبال بازیهای آسیایی برویم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016