چهارشنبه 29 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خولیو ولاسکو: خوشحالم که ایتالیا را بردیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌گوید ایران با سرویس و دریافت‌های خوب خود توانست ایتالیا را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در روز دوم رقابت‌های والیبال قهرمانان قاره‌های جهان، ایران در یک بازی سخت که در نهایت پنج ست داشت بر تیم جوان ایتالیا پیروز شد. تیم ملی ایران زیر نظر خولیو ولاسکو پیشرفت زیادی داشته و کاپیتان این تیم هم فکر می‌کند که او و هم تیمی‌هایش می‌توانند در نهایت در میان تیم‌های بزرگ جهان قرار گیرند. این دومین برد ایران مقابل ایتالیا در ششمین رویارویی آنها بود.

سرمربی آرژانتینی تیم ملی ایران در نشست خبری بعد از این بازی، گفت: خیلی خوشحال هستیم، چرا که ایتالیا را برده‌ایم. آنها همیشه یکی از بهترین تیم‌ها هستند. در ست دوم و سوم دفاع خوب آنها مشکلات زیادی را برای ما به وجود آورد. اما این بار ما توانستیم روند خود را در بازی حفظ کنیم و مشکلات خود را هم رفع کنیم. در بخش سرویس و دریافت، تیم ما بهتر از قبل کار کرد. ما به خوبی سرویس‌های قدرتمند آنها را دریافت می‌کردیم و همین موضوع در پایان مسابقه باعث تفاوت ما و آنها شده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او در پاسخ به این سوال که چرا غفور روی نیمکت قرار گرفت و دیگر بازی نکرد؟ گفت: او از ناحیه قوزک پا مصدوم شده است.

سعید معروف، کاپیتان ایران هم درباره این پیروزی، اظهار کرد: ما دو بار با ایتالیا در خاک این کشور بازی کرده بودیم و نمایش فوق‌العاده‌ای داشتیم. هر دو تیم یکدیگر را به خوبی می‌شناختند. فکر می‌کنم امروز نقطه حساس و کلیدی بازی، پایان ست سوم بود. زمانی که آنها سه امتیاز جلو بودند و ما توانستیم با سرویس‌های خوب این اختلاف امتیاز را جبران کنیم. بعد از آن بازی را به خوبی ادامه دادیم. روز گذشته دیدار سختی با برزیل داشتیم. بنابراین خیلی دشوار بود که بتوانیم امروز خود را آماده کنیم. ایتالیا هم سه بر یک برابر روسیه به پیروزی رسیده بود. بنابراین مصاف با آنها بسیار حساس بود. اما بازی خوبی برای ما شد. خیلی خوشحالیم که بازی را برده‌ایم.

معروف درباره پیشرفت ایران در چند ماه گذشته، گفت: فکر می‌کنم در سه سال گذشته ایران با ولاسکو شروع به تغییر کرده است. ما در آسیا بازی‌های زیادی از جمله قهرمانی آسیا در دو سال گذشته را بردیم. تیم‌های قدرتمند زیادی در اروپا و جهان وجود دارد. فکر می‌کنم ما می‌توانیم در میان تیم‌های قدرتمند جهان باشیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016