سه شنبه 28 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کی‌روش: برديم اما حرفی برای گفتن ندارم، در استاديوم تانک ديديم، ترسيديم!

ايسنا ـ سرمربی تيم ملی فوتبال ايران پس از برد مقابل لبنان گفت: به خاطر حادثه انفجار در بيروت جشنی پس از پيروزی مقابل لبنان نگرفتيم.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پس از بازی تيم‌های ملی فوتبال ايران و لبنان اظهار کرد: تيم ايران در شرايط سختی اين مسابقه را انجام داد چون روز غمگينی برای تمام دنيا بود. از طرف تيم ملی ايران به تيم ملی لبنان و به مردم اين کشور تسليت عرض می‌کنم و برای بازماندگان اين واقعه دردناک آرزوی صبر دارم.

وی افزود: ما از حادثه امروز بسيار متاثر هستيم. متاسفانه اتفاقی بود که رخ داد و متاسفانه تصميم گرفته شد اين مسابقه برگزار شود. ما پس از بردی که مقابل لبنان به دست آورديم هيچ جشنی برای اين پيروزی نگرفتيم.استاديوم محل برگزاری مسابقه وضعيت امنی داشت و توانستيم بازی خودمان را انجام دهيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: برای انجام يک بازی تنها تامين امنيت اهميت ندارد بلکه احساسات و احترام به يکديگر نيز مهم است. ما برای احترام به احساسات ديگران قصد انجام بازی را نداشتيم. می‌خواهم بار ديگر به خاطر تراژدی امروز تسليت بگويم.

کی‌روش ادامه داد: ما بازی را برديم اما حرفی برای گفتن ندارم و يک بار ديگر به خاطر کسانی که تصميم گرفتند هر طور شده اين بازی را برگزار کنند ابراز تاسف می‌کنم.

وی درباره حضور ايران در رقابت‌های جام جهانی نيز گفت: ما تا جام جهانی راه درازی پيش رو داريم. قصد دارم مسير فعلی را ادامه دهم. اما می‌خواهم بار ديگر به تصميمی که امروز گرفته شد اشاره کنم. آن‌ها تصميم اشتباهی گرفتند و من واقعا متاسفم.

سرمربی تيم ملی درباره حضور چند بازيکن جديد در تيم ملی ايران نيز گفت: من از آن‌ها استفاده کردم تا بتوانم نظر من را جلب کنند.

کی‌روش در پاسخ به اين سوال که آيا بازيکنان ايران به خاطر وضعيت ايجاد شده ترسيده بودند گفت: همه ما حرفه‌ای هستيم و شايد هر کدام از ما چند سالی را در ارتش سپری کرده باشيم اما به هر حال ما فوتباليست هستيم و به خاطر احترام به احساسات ديگران قصد حضور در ميدان را نداشتيم اما با تصميمی که گرفتند ما را مجبور به حضور دراين ميدان کردند.

کی‌روش در واکنش به خبرنگاری که به صورت غيرمستقيم پرسيد شما به خاطر انفجار‌ امروز انگار ترسيده بوديد گفت: اگر منظورت اين است که من ترسيده‌ام شجاعت و ترس هر دو از احساسات انسانی است. ما وقتی وارد ورزشگاه شديم اينجا پر از ماشين‌های نظامی بود. اين جا تانک وجود داشت و طبيعی است که ترسيده باشيم. ما فوتباليست هستيم و فوتبال بازی می‌کنيم و بايد جايی کار کنيم که تماشاگران آنجا حضور دارند.

وی در واکنش به سوال يکی از خبرنگاران که پرسيد زمانی که اتفاق مشابهی هنگام بازی رئال مادريد افتاد شما سرمربی اين تيم را بر عهده داشتيد گفت: بله من هدايت رئال را بر عهده داشتم و آن زمان که آن اتفاقات افتاد من آنجا بودم.

کی‌روش در پاسخ به سوالی که عملکرد لبنان را در اين مسابقه چگونه ديديد گفت: اين تيم مستحق احترام است و بايد به آن‌ها احترام گذاشت اما اينکه در اين مسابقه روز خوب‌شان بود يا روز بدشان بايد بگويم بهتر است از خودشان سوال کنيد.

کی‌روش بار ديگر با اشاره به اتفاقات امروز بيروت گفت: به خاطر قربانيان اين حادثه و خانواده آن‌ها دوست ندارم در اين جا درباره فوتبال صحبت کنم. به هر حال شک ندارم که تيم ما بهتر از حريف بود و صاحب توپ و ميدان بوديم. در قياس با بازی قبلی که در بيروت داشتيم قطعا عملکرد بهتری به نمايش گذاشتيم. در آن مسابقه ۷ بازيکن اصلی ما نبودند اما الان با آمادگی بهتر بازی خوبی انجام داديم.

به گزارش ايسنا، در اين بخش از صحبت‌های کی‌روش دو خبرنگار لبنانی با هم صحبت می‌کردند که کی‌روش خطاب به يکی از آن‌ها اشاره کرد و گفت: من همسن پدرت هستم و شما بايد احترام بگذاريد و هنگام صحبت کردن من صحبتی نکنيد.

کی‌روش در پايان اين نشست خطاب به خبرنگاران لبنانی گفت: فکر می‌کنم شما از من خسته‌ شديد بنابراين اين جمله، آخرين جمله من در نشست خبری خواهد بود که می‌خواهم تک تک شما را به چالش بکشم و آن اين است که برويد علت اتفاق امروز را پيدا کنيد. برويد پيدا کنيد که چرا با وجود اين انفجار، تصميم گرفتند اين مسابقه را برگزار کنند. برويد پيدا کنيد مسئوليت اين تصميم متوجه چه کسانی است!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016