جمعه 1 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محرومیت 8 سال تا مادام العمر در انتظار ملی‌پوش دوچرخه‌سواری

دکتر لطفعلی پورکاظمی می‌گوید محمد پراش، ملی پوش دوچرخه‌سواری در صورتی که مستندات کافی نداشته باشد از هشت سال تا مادام العمر محروم خواهد شد.

دبیر ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این که محمد پراش به مثبت شدن تست دوپینگش اعتراض کرده است، اظهار کرد: او مدارک و مستنداتی را برای ما ارسال کرده و قرار است در اولین جلسه نادو در هفته‌ آینده اعتراضش مورد بررسی قرار بگیرد. فعلا زمان جلسه مشخص نیست. اگر مستندات کافی نباشد باید مدارک تکمیل‌تری را برای شورای صدور رای بفرستد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد که از میزان محرومیت پراش کاسته شود؟ تاکید کرد: محروم نشدن پراش امکان پذیر نیست. ما باید روی زمان محرومیتش بررسی‌های لازم را انجام دهیم. او از مواد ترکیبی استفاده کرده و برای دومین بار دوپینگش مثبت شده است. اگر جرم مسجل شود، به عنوان مجرم هشت سال تا مادام العمر از حضور در میادین ورزشی محروم خواهد شد، اگر مدارکش کافی باشد، احتمال دارد زیر هشت سال محروم شود.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان این که بعد از جلسه آتی شورای صدور رای نتیجه‌ قطعی را درباره پراش اعلام می‌کنیم به ایسنا، گفت:نمونه‌گیری از پراش توسط افسران نادو و در داخل کشور به صورت سرزده انجام شده است و زمان محرومیت تنها بستگی به مستندات و حکم شورای صدور رای دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016