چهارشنبه 29 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کفاشيان: خبر صدور حکم شش ماه محروميت برای دايی کذب است

علی کفاشيان خبر صدور حکم شش ماه محروميت برای علی دايی را تکذيب کرد.

به گزارش ايسنا به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، رييس فدراسيون فوتبال در اين باره گفت: در يکی دو روز گذشته خبرهايی مبنی بر صدور حکم شش ماه محروميت برای سرمربی تيم پرسپوليس منتشر شده و حتی اعلام شده که اين حکم در اتاق کار رئيس فدراسيون قرار دارد، اما بايد بگويم که اصلا چنين حکمی صادر نشده و خبر منتشر شده کذب است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی گفت: اين گونه خبرسازيها به نفع فوتبال کشور نيست و در روزهايی که فوتبال ايران با صعود تيم ملی به جام جهانی و جام ملتهای آسيا، درخشش تيم ملی فوتبال ساحلی در جام بين قاره ای، کسب بهترين امتيازها برای فوتبال ايران در کنفدراسيون فوتبال آسيا و بدست آوردن ۴ سهميه مستقيم ليگ قهرمانان روزهای خوشی را پيگيری می کند. متشنج کردن فضا با چنين خبرسازی هايی مطمئنا مفيد نخواهد بود.

کفاشيان درباره خبر دعوت شدنش به کميسيون اصل ۹۰ مجلس گفت: در خبر ديگری آمده بود که کميسيون اصل ۹۰ از بنده دعوت کرده اند تا به مجلس بروم و درباره برخی از مسائل فوتبال بحث و بررسی های انجام دهيم. بايد بگويم تاکنون دراين باره با من تماسی گرفته نشده اما اگر هم تماس گرفته شود با کمال ميل حاضرم به مجلس شورای اسلامی بروم و با نمايندگان محترم مجلس درباره هر مسئله مرتبط با فوتبال صحبت کرده و به سوالات نمايندگان محترم مجلس پاسخ دهم.

وی در پايان گفت: خوشبختانه بازی مقابل لبنان با تدبير کنفدراسيون فوتبال آسيا، ناظر بازی و نيروهای امنيتی و ارتش لبنان به خوبی انجام شد و بدون هيچ مشکلی برای کاروان تيم ملی اين بازی به پايان رسيد. در هر حال با توجه به انفجار مقابل سفارت ايران و به شهادت رسيدن رايزن فرهنگی ايران و مردم بيگناه لبنان می خواستيم تا اين بازی به احترام عزای اين عزيزان برگزار نشود. کاروان ايران در راه بازگشت به کشور است و بامداد فردا وارد تهران می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016