چهارشنبه 13 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آخرین وضعیت صادق از زبان گودرزی پدر: منتظر جواب ام آر آی هستیم

مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد و پدر نایب قهرمان المپیک لندن می‌گوید مقصر اصلی مصدومیت صادق گودرزی خود اوست.

"سعید گودرزی" در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه همدان با اشاره به مصدومیت پسرش اظهار کرد: قبل از مسابقه با تیم شهدای زنجان صادق از ناحیه گردن احساس درد می‌کرد و حتی این موضوع را با من در میان گذاشت. من هم با تکیه بر تجربیاتی که داشتم موضوع را جدی گرفته و به صادق چندین بار گفتم باید با پزشک وضعیتش را در میان بگذارد که متاسفانه صادق از کنار موضوع به سادگی گذشت.

وی تصریح کرد: بعد از این اتفاق صادق تمریناتش را خیلی جدی ادامه داد تا اینکه مهره‌های گردنش درد شدیدی پیدا کرد و متاسفانه دست چپ او وضعیت خوبی ندارد. نمی‌توان گفت آسیب دیدگی صادق جدی نیست اما باید منتظر ماند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گودرزی افزود: ام آر آی گرفته‌ایم و منتظر جواب هستیم. البته صادق در حال فیزیوتراپی است و فعلا باید منتظر بمانیم تا جواب ام آر آی بیاید.

پیشکسوت کشتی درباره آمادگی قبل از مصدومیت صادق هم خاطرنشان کرد: صادق وضعیت بسیار خوبی داشت. کشتی با شهدای زنجان اولین مسابقه‌ای بود که او بعد از 14 ماه با قوانین جدید کشتی گرفت. از حریف جوان خود و نحوه کشتی گرفتن او هم بی‌اطلاع بود اما با این وضعیت خیلی آماده نشان داد. متاسفانه این مصدومیت کار را خراب کرد، از همه مردم ایران می‌خواهم برای بهبودی وضعیت صادق گودرزی دعا کنند.

به گزارش ایسنا؛ صادق گودرزی آزاد کار 74 کیلوگرم تیم خونه به خونه بابل به دلیل آسیب دیدگی‌، دور برگشت مسابقات لیگ برتر را از دست داده و در صورت بهبود، در مرحله نیمه نهایی و فینال برای نماینده بابل بر روی تشک خواهد رفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016