دوشنبه 18 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دست باز سرمربی تيم ملی نيجريه برای انتخاب محل اردوی تيم در برزيل

تهران- ايرنا - برای اولين بار در تاريخ حضور نيجريه در جام جهانی، سرمربی تيم ملی اين کشور اختيار انتخاب محل اردوی اين تيم در تورنمنت سال آينده برزيل را يافته است.

به گزارش تارنمای کيک آف، فدراسيون فوتبال نيجريه در بيانيه ای محل استقرار تيم اين کشور را در سائوپولو تعيين کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


استفان کشی در حال حاضر مشغول بررسی چندين محل اردوی احتمالی تيم اين کشور در برزيل و به ويژه اطراف سائوپولو است.

کشی که در اولين حضور نيجريه در جام جهانی ۱۹۹۴ آمريکا کاپيتان تيم ملی اين کشور بود با اشاره به فرصتی که در اختيارش گذاشته شده اظهار داشت که برای ايجاد بهترين شرايط برای تيم عقاب ها تلاش می کند.

وی از اينکه برای انتخاب محل اردوی تيم دست او باز گذاشته شده ابراز خشنودی کرد و گفت: هر سرمربی اين امتياز را ندارد. من مطمئنا از اين فرصت برای انتخاب بهترين محل برای تيم استفاده می کنم.

قهرمان آفريقا با آرژانتين دارنده دو عنوان قهرمانی جهان، بوسنی و هرزگووين و ايران در گروه اف رقابت خواهد کرد.

بيشتر ۳۲ تيم شرکت کننده در جام جهانی برای اردوی تيم خود به دنبال محلی در اطراف سائوپولو می گردند. در مجموع ۸۳ مکان توسط ميزبان پيشنهاد شده است.

محل اردوی تيم شامل يک هتل و زمين تمرين است. فدراسيون های کشورهای شرکت کننده در جام جهانی قبل از پايان ماه آينده ميلادی بايد محل اردوی خود را تعيين کنند.

تمام تيم ها دستکم پنج روز قبل از اولين ديدار خود بايد خود را به اردوی تيم شان معرفی کنند. در مورد نيجريه اين زمان نبايد ديرتر از ۱۱ ژوئن باشد که پنج روز بعد از اين تاريخ عقاب ها در ورزشگاه ۴۱ هزار نفری کوريتيبا به مصاف ايران می رود. شهر کوريتيبا با ۷/۱ ميليون نفر جمعيت در جنوب برزيل واقع شده است.

تيم نيجريه روز ۲۱ ژوئن در ورزشگاه ۴۲ هزار نفری کويابا در غرب برزيل با بوسنی ديدار می کند. بعد از آن دوباره برای ديدار برابر آرژانتين به جنوب عزيمت خواهد کرد.

اين ديدار در ورزشگاه ۴۸ هزار نفری پورتو آلگره در روز ۲۵ ژوئن انجام می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016