دوشنبه 18 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بليچر ريپورت: تمام اميد ايران بايد به بازی با نيجريه و بوسنی باشد

تهران - ايرنا - تارنمای بليچر ريپورت در گزارشی از وضعيت ايران در گروه F جام جهانی ۲۰۱۴ فوتبال در برزيل نوشت: تمام اميد ايران بايد به دو ديدار برابر تيم های نيجريه و بوسنی و هرزگووين باشد.


به گزارش ايرنا، تيم ملی فوتبال ايران در قرعه کشی روز جمعه جام جهانی ۲۰۱۴ در گروه F با تيم های آرژانتين، نيجريه، بوسنی و هرزگووين همگروه شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بليچر ريپورت در اين باره نوشت: به اين ترتيب، کور سوی اميدی که هواداران مشتاق فوتبال ايران به صعود از مرحله گروهی داشتند، با اين قرعه از بين رفت به طوريکه حالا ديگر کسب فقط يک امتياز هم می تواند نتيجه مثبتی برای تيم ملی ايران باشد.

اين سايت افزود: آرژانتين از مدعيان قهرمانی است و انتظار می رود که در مقابل هر مانعی که از سوی ايران بر سر راهش قرار بگيرد، به راحتی عبور کند و اين يعنی تمام اميد ايران بايد به دو بازی ديگر باشد.

از سوی ديگر تيم کنونی نيجريه با اينکه قهرمان آفريقا است اما ويژگی خاصی ندارد و شايد در برابر ايران دچار مشکل شود. با وجود اين، عقاب ها از تجربه و قدرت هجومی برخوردارند که ايرانی ها نمی توانند به پای آنها برسند.

علاوه بر اين بوسنی و هرزگووين گرچه تجربه اندکی از حضور در مسابقات بزرگ دارد اما به دليل برخورداری از استعدادهای ويژه ای در بين بازيکنان خود می تواند به راحتی از سد ايران عبور کند. اضطراب می تواند تنها مانع آنها و دليلی برای شگفتی آفرينی تيم ايران باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016