دوشنبه 2 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کری‌خوانی دانيل داوری با ملی‌پوش بوسنی!

قانون ـ يک رسانه آلمانی نوشت: با حضور ۲ ستاره ملی‌پوش ايرانی و بوسنيايی اينتراخت برانشوايگ پس از چهار دهه تاريخ يک ‌بار ديگر تکرار می‌شود.يک سايت آلمانی در گزارشی از حضور دانيل داوری و ارمين بيکاکچيچ در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ به عنوان اعضای ايرانی و بوسنيايی تيم برانشوايگ يادکرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رويداد سال ۱۹۷۰
مطابق گزارش اين سايت در جام جهانی ۱۹۷۰ مکزيک، «هورست ولتر»‌و «ماکس لورنتس» دو بازيکن ملی‌پوش آلمانی بودند که عضو اينتراخت محسوب شده و در جام جهانی ژرمن‌ها را همراهی کردند. در آن مسابقات آلمان تا نيمه‌نهايی پيش رفت و در اين مرحله ايتاليا با کسب برد ۴ بر ۳ حريف برزيل در بازی نهايی در ورزشگاه آزتک شد.اکنون پس از گذشت ۴ دهه به نظر می‌رسد يک‌بار ديگر برانشوايگ در يک دوره جام جهانی دو نماينده داشته باشد که اين دو نفر داوری و بيکاکچيچ هستند.

اظهارات داوری
در ادامه اين گزارش به اظهارات دو نماينده برانشوايگی در جام جهانی سال آينده پس از مراسم قرعه‌کشی و گروه‌بندی اشاره شده است.اتفاقی که باعث شد تا ايران و بوسنی هرزگوين در کنار آرژانتين و نيجريه قرار گرفته و به عبارتی داوری و بيکاکچيچ، در برزيل رقيب رودر رو شوند.اين سايت از قول داوری نوشت: حال ديگر قرعه‌کشی مشخص است. وقتی قرعه‌کشی انجام می‌شد تازه از جلسه تمرينی تيم آمده بوديم. مراسم را که زنده از تلويزيون تماشا کرديم و ديديم ايران و بوسنی هرزگوين همگروه هستند، با هم شوخی کرديم.

بيکاکچيچ: دلم می‌خواست با ايران همگروه شويم
بيکاکچيچ نيز گفت: نکته طنز قرعه‌کشی جام جهانی اين بود که من و دانيل که با هم در اينتراخت هستيم، رقيب هم شديم. به او به شوخی گفتم که از قبل دلم می‌خواست با ايران همگروه شوم که همينگونه نيز شد. البته با وجود آرژانتين در گروه ما، به نظر می رسد ما، ايران و نيجريه برسر کسب مقام دوم گروه رقابت خواهيم داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016