پنجشنبه 28 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ابراز علاقه کی‌روش به "آريا" رسانه‌های ژاپنی را به تکاپو انداخت

رسانه‌های ژاپنی از نزديک شدن آريا هاسه‌گاوا به تيم ملی فوتبال ايران خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، روز يکشنبه کارلوس کی‌روش، سرمربی تيم ملی فوتبال ايران از علاقه خود برای دعوت "آريا جسورا هاسه‌گاوا" به اردوی تيم خبر داد.

اعلام علاقه کی‌روش به اين هافبک ۲۵ ساله در رسانه‌های ژاپنی بازتاب داشت.

روزنامه‌ "آنيکس" ژاپن در شماره سه شنبه خود اين گونه تيتر زد: "هاسه‌گاوا در جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل برای ايران به ميدان می‌رود."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين روزنامه‌ ژاپنی در ادامه نوشت: تيم ملی فوتبال ژاپن با هدايت زاکرونی در آستانه از دست دادن هاسه‌گاوا است، چرا که اين بازيکن تا الان هيچ بازی رسمی برای ژاپن انجام نداده است. اين در حالی است که او با تيم اف سی توکيو نمايش خوبی داشته است.

مجله "ساکر کينگ " ژاپن هم نوشت: هاسه‌گاوا به تيم ملی ايران نزديک شده چرا که سرمربی تيم ملی فوتبال ژاپن هيچ توجهی به او نمی‌کند.

اين مجله ژاپنی در ادامه نوشت: هاسه‌گاوا برای نخستين بار در ماه می سال ۲۰۱۲ برای ديدار دوستانه با آذربايجان به تيم ملی فوتبال ژاپن دعوت شد،‌ اما اين بازيکن فرصت حضور در اين ديدار را پيدا نکرد. اين تنها باری بود که اين بازيکن به تيم ملی فوتبال ژاپن دعوت شده است. بی‌توجهی به اين بازيکن باعث شده تا او به تيم ملی فوتبال ايران نزديک شود.

هاسه‌گاوای ۲۵ ساله در شهر "سايتاما" ژاپن از مادری ژاپنی و پدری ايرانی به دنيا آمد.

ايرانی بودن پدر اين هافبک بازيساز اين امکان را به او می‌دهد که برای تيم ملی فوتبال ايران هم به ميدان برود.

تيم ملی فوتبال ژاپن در جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل با تيم‌های کلمبيا، يونان و ساحل عاج همگروه است، اين در حالی است که ايران با تيم‌های آرژانتين، نيجريه و بوسنی و هرزگوين همگروه است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016