پنجشنبه 5 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برخی به‎اسم تماشاچی ما را اذیت کردند

والیبالیست شهرداری ارومیه گفت: یک سری به اسم تماشاگر تیم ما را خیلی اذیت کردند.

سعید مصطفی‎وند در گفت‎وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، با اشاره به برتری تیمش برابر آلومینیوم هرمزگان، اظهار کرد: تغییر سرمربی تیم تأثیر داشت اما انگیزه بالای بچه‎ها مهمترین عامل پیروزی در این دیدار بود. خوب بازی کردیم و شایسته پیروزی بودیم.

وی در مورد اعتراض تماشاگرهای ارومیه‎ای در دیدارهای خانگی تیم، بیان کرد: چون در چند سال گذشته تیم خوب بوده و نتایج خوبی نیز گرفته بودیم، تماشاگرها انتظار داشتند این فصل بهتر باشیم. جلوی بانک کشاورزی و جواهری گنبد که حق‎مان برد بود و این 2 دیدار را واگذار کردیم، شرایط بدتر شد.

این والیبالیست لرستانی ادامه داد: در شهرهایی مثل ارومیه که والیبال، ورزش اول این شهر به‎حساب می‎آید، درک مردم از والیبال بالاست و بالطبع انتظار بیشتری از تیم شهرشان دارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مصطفی‎وند خاطرنشان کرد: توان تیم ما خیلی بیشتر از این‎هاست. باریج اسانس را خیلی راحت‎تر از آلومینیوم بردیم اما متأسفانه شرایطی پیش آمد و یک سری به اسم تماشاگر تیم را خیلی اذیت کردند. اکثر تماشاگرهایی که می‎شناسیم و همواره برای تیم زحمت می‎کشند می‎گفتند بعضی‎ها که در دیدارهای خانگی فحش می‎دهند را نمی‎شناسند و اتفاق‎هایی رخ داد که تیم را به حاشیه برد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه الان شرایط تیم خیلی خوب است، افزود: اگر بتوانیم روند روبه‎رشد را ادامه دهیم به‎راحتی در جمع 8 تیم پلی‎آف قرار می‎گیریم و هدف‎مان این است در پایان فصل جزء 4 تیم اول باشیم که توان این‎کار را نیز داریم.

مصطفی‎وند که زمان حضور ولاسکو یکی از بازیکن‎های تیم‎ملی بود و به‎همراه علی‎رضا نادی دیگر دعوت نشد، درباره اینکه به تیم ملی فکر می‎کند یا نه؟ گفت: در حال حاضر بیشتر فکر و ذکرم تیم باشگاهی‎ام است. با توجه به اینکه عملکردم در تیم‎ملی ضعیف نبود اما بدون هیچ دلیلی دعوت نشدم. با این حال باز هم به تیم ملی فکر می‎کنم ولی در هر صورت به نظر ولاسکو احترام می‎گذارم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016