پنجشنبه 5 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آمریکایی‌ها خواهران کروبی را حذف کردند!

خواهران بیلیارد باز ایران با کسب دو پیروزی و چهار شکست در مسابقات ناین بال قهرمانی جهان به کار خود در این رقابت ها پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در نخستین روز از رقابت‌های بیلیارد نوجوانان ناین بال قهرمانی جهان 2013 که در شهر ژوهانسبورگ کشور آفریقای جنوبی برگزار شد المیرا و الناز کروبی دو نماینده ایران در اولین دیدار خود به مصاف حریفانی از کشورهای روسیه و اوکراین رفتند و در نهایت هر دو آنها با نتیجه 6 بر 2 بازی را به حریفان خود واگذار کردند.

دومین دیدار المیرا کروبی مقابل حریفی از کشور میزبان بود که موفق شد با نتیجه 6 بر صفر وی را شکست دهد و به دور بعدی مسابقات راه پیدا کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دیدار دوم الناز کروبی نیز مقابل حریفی از کشور آمریکا انجام شد و به رغم نمایش خوب و در حالیکه نتیجه بازی 4-4 مساوی بود، در نهایت بازی را با نتیجه 6-4 به حریف آمریکایی خود واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.

در ادامه رقابتها در روز دوم المیرا کروبی با کسب پیروزی مقابل حریف خود از کشور فیلیپین توانست به مرحله یک چهارم راه پیدا کند و در نهایت در روز سوم رقابتها،المیرا کروبی مقابل حریفی از آمریکا مصاف داشت که با نتیجه 6 بر 3 شکست را پذیرفت و از دور رقابت ها کنار رفت.

در پایان این مسابقات که در سه رده دختران و پسران (جوانان) و بازیکنان معلول با صندولی چرخدار در شهر ژوهانسبورگ کشور آفریقای جنوبی برگزار شد، ناتاشا سورشتان از روسیه، پینگ چونگ کو از تایوان و جونی تاهتی از فنلاند به مقام قهرمانی دست یافتند.

این مسابقات در سال آینده به میزبانی کشور چین و در شهر شانگهای برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016