چهارشنبه 18 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درخواست همسر مايکل شوماخر برای رعايت حريم خصوصی خانواده خود

بی بی سی ـ همسر مايکل شوماخر راننده بازشسسته فرمول يک که در حال حاضر در بيمارستانی واقع در فرانسه بستری است، از خبرنگاران خواسته به حريم خصوصی او و همسرش احترام بگذارند و اين بيمارستان را ترک کنند.

شوماخر که پس از عمل جراحی مغز به صورت پزشکی در حالت کما به سر می‌برد، هفته گذشته در هنگام اسکی در کوه‌های آلپ در فرانسه دچار سانحه شد و سر او به شدت به يک صخره برخورد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کورينا شوماخر همسر او از رسانه‌ها درخواست کرده که "بگذارند پزشکان در آرامش کار خود را انجام دهند."

او در بيانيه‌ای از رسانه‌ها خواسته که با ترک بيمارستان به بهبودی مايکل شوماخر کمک کنند: "از شما درخواست می کنم که به درخواست من توجه کنيد و بيمارستان را ترک کنيد."

بر اساس گزارش رسانه‌های محلی در فرانسه، تصاويری دوربينی که به کلاه ايمنی شوماخر متصل بوده، توسط ماموران تحقيق فرانسوی مورد بررسی قرار گرفته است.

طبق گزارش روزنامه دوفينه ليبرال اين تصاوير به ماموران کمک می‌کند که تکه‌های مختلف جزئيات اين حادثه را در کنار قرار دهند، نکاتی مثل اينکه سرعت او در هنگام اسکی چقدر بوده و يا اينکه علامت هشدار دهنده در اطراف او ديده می‌شود يا نه.

خان شوماخر در بيانيه کوتاه خود از رسانه‌ها در خواست کرده که " همراه با او به بهبودی مايکل" کمک کنند. او همچنين از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواسته که "خانواده ما را به حال خود رها کنند و بيمارستان را ترک کنند."

مايکل شوماخر پس از حادثه اسکی به بيمارستانی در منطقه گرونوبل فرانسه انتقال پيدا کرد و در آنجا مورد عمل جراحی مغز قرار گرفت. پزشکان متخص اين بيمارستان، وضعيت او را پس از عمل ثابت ولی خطرناک توصيف کرده‌اند.

ماموران تحقيق قرار شده روز چهارشنبه جزئيات مرتبط با اين حادثه را اعلام کنند.

شوماخر که سال گذشته از فرمول يک برای دومين بار خداحافظی کرد، جمعه گذشته ۴۵ ساله شد.

او در ۱۹ سال دوران حرفه‌اش در فرمول يک، برنده ۹۱ مسابقه شد و هفت بار بر سکوی قهرمانی جهان ايستاد و از اين رو، پر افتخارترين راننده فرمول يک تاريخ به شمار می‌رود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016