چهارشنبه 30 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه نويی: مقابل ملوان بدشانسی آورديم

بندرانزلی - ايرنا - سرمربی تيم فوتبال استقلال تهران گفت: مقابل ملوان بندرانزلی بدشانسی آورديم و شکست ۴ بر ۲ را پذيرفتيم اما تيم ملوان بهتر از ما دويد.

به گزارش ايرنا، «امير قلعه نويی» عصر امروز (چهارشنبه) در کنفرانس خبری پايان ديدار تيم های فوتبال استقلال تهران و ملوان بندرانزلی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: بازيکنان تيم ملوان بهتر از بازيکنان ما دويدند و تاکتيکی تر بازی کردند و حقشان برتری بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



قلعه نويی اضافه کرد: ملوانی ها در مجموع لياقت برنده شدن در اين بازی را داشتند.

وی به مشکل زمين ورزشگاه تختی شهرستان بندرانزلی اشاره کرد و گفت: به دليل بارندگی، زمين باتلاقی شده بود. در رقابت های ليگ فوتبال باشگاه های آسيا قطعا شرايط زمين اين طور نخواهد بود و ما بهتر بازی خواهيم کرد!

وی گفت: تيم استقلال تهران مشکلی ندارد و بعد از گل دوم خود از موقعيت ها خوب استفاده نکرد.

قلعه نويی در پاسخ به سوال خبرنگاری که شکست امروز استقلال مقابل ملوان را به ضيافت شام سه شنبه شب مربيان دو تيم ارتباط می داد، گفت: در فوتبال ايران حرف های نامربوط و افکار منفی زياد است و اين مساله موجب کاهش تماشاگران فوتبال در ورزشگاه ها شده است.

وی افزود: چندين سال پيش و زمانی که کريم بوستانی مربی تيم استقلال اهواز بود، با اين تيم مقابل استقلال تهران پيروز شد و قهرمانی ليگ برتر فوتبال را از ما گرفت اما بعد از آن بوستانی به عنوان کمک مربی همکار من شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016