پنجشنبه 7 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احتمال جدايی کارلوس کی‌روش از تيم ملی، جام ملت های آسيا بدون مرد پرتغالی!

• اظهارات کی روش در حاشيه مراسم قرعه کشی جام ملت های آسيا حاکی از آن است که وی به احتمال فراوان تنها تا تيرماه امسال و پايان جام جهانی سرمربی ايران خواهد بود و پس از پايان قرارداد خود ايران را ترک خواهد کرد.

اظهارات کارلوس کی روش در حاشيه قرعه کشی مسابقات جام ملت های آسيا احتمال جدايی اين مربی پرتغالی از تيم ملی فوتبال ايران را قوت داد. وی صراحتا اعلام کرد ايران بايد با سرمربی جديد خود را مهيای جام ملت های ۲۰۱۵ استراليا کند.

به گزارش خبرنگار ايلنا، با وجود اينکه مسئولان وزارت ورزش و فدراسيون فوتبال از توافق ضمنی با کارلوس کی روش خبر می دهند و اميدوارند تا اين سرمربی پرتغالی پس از جام جهانی نيز قرارداد خود را با فدراسيون فوتبال ايران تمديد کند ولی اظهارات وی در حاشيه مراسم قرعه کشی جام ملت های آسيا در سيدنی استراليا حاکی از آن است که وی به احتمال فراوان تنها تا تيرماه امسال و پايان جام جهانی سرمربی ايران خواهد بود و پس از پايان قرارداد خود ايران را ترک خواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کی‌روش قبل از اين پيشنهاداتی از باشگاه‌های مختلف اروپايی و تيم ملی فوتبال آفريقای‌جنوبی دريافت کرده بود ولی همه چيز را به بعد از جام جهانی موکول کرده است.

البته مسائل مالی نيز در ادامه همکاری کی روش و فدراسيون فوتبال نيز تاثيرگذار است و در صورتيکه فدراسيون فوتبال حاضر شود مبلغ بيشتری به مرد پرتغالی پرداخت کند و او نيز پيشنهاد خارجی قابل توجهی نداشته باشد احتمال اينکه وی همچنان در ايران بماند و تيم ملی را تا پايان جام ملت های آسيا همراهی کند بسيار زياد است.

کی روش در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشته فوتبال نياز به برنامه ريزی، تدارکات، امکانات و حمايت های جانبی دارد ولی فدراسيون فوتبال ايران با شرايط مالی سختی روبروست و بدون اين امکانات موفقيت حاصل نخواهد شد.

در عين حال علی کفاشيان بارها اعلام کرده پيش از جام جهانی بايد وضعيت سرمربی تيم ملی در جام ملت های آسيا مشخص شود و در صورتی که کی روش نخواهد در ايران بماند بايد اين موضوع را زودتر به فدراسيون فوتبال اعلام کند تا مذاکرات خود را برای جذب مربی جديد آغاز نمايد.

به نظر می رسد فداسيون فوتبال پس از سه سال همکاری خوب با کارلوس کی روش و کسب نتايج موفقيت آميز همراه او اين روزها با چالش تمديد يا عدم تمديد قرارداد وی روبروست و تلاش می کند تا آرامش تيم ملی را در آستانه جام جهانی حفظ کند هر چند بايد ديد آيا فدراسيون تمهيدات لازم برای جدايی احتمالی کی روش از تيم ملی و پيدا کردن جايگزين مناسب برای او را انديشيده است يا...


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016